Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
07.10.2025 16:11
până la 14.10.2025 13:48
până la 14.10.2025 13:48
2
Propunerea ofertelor
de la
14.10.2025 13:48
până la 17.10.2025 13:48
până la 17.10.2025 13:48
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
20.10.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
55 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 oct 2025, 16:11 - 14 oct 2025, 13:48
Perioada de depunere a ofertelor:
14 oct 2025, 13:48 - 17 oct 2025, 13:48
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
amestecator de furaje
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2020, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Calea Orheiului 90
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2025, 16:11
Data ultimilor modificări
8 oct 2025, 17:14
Achizitii.md ID
21486527
MTender ID
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
8 oct 2025, 17:14
Subiectul întrebării:
12. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: o săptămână
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să extigeți termenul de livrare până la 30 zile, pentru a oferi posibilitatea participarii operatorilor care nu au acest produs pe stoc si au nevoie de timp pentru al importa
Răspuns (12 oct 2025, 13:39):
Referitor la solicitarea transmisă în perioada de clarificare privind posibilitatea extinderii termenului de livrare, adresată în numele unor potențiali participanți la procedura de achiziție publică, vă aducem la cunoștință următoarele:
Termenul de livrare prevăzut în documentația de atribuire a fost stabilit în conformitate cu:
necesitatea executării eficiente a bugetului alocat, în cadrul anului bugetar curent,
și cu urgența justificată a livrării bunului pentru asigurarea funcționalității activităților instituției noastre.
Menționăm că solicitarea formulată are un caracter abstract, nefiind însoțită de o justificare concretă din partea unui operator economic interesat direct de participarea la procedură. În acest sens, nu există suficiente motive obiective care să impună revizuirea condițiilor procedurii.
Prin urmare, autoritatea contractantă menține termenul de livrare stabilit, considerându-l esențial pentru realizarea obiectivului achiziției și pentru buna gestionare a fondurilor publice.
Asigurăm toți potențialii ofertanți de respectarea principiilor transparenței, tratamentului egal și proporționalității, în conformitate cu cadrul legal aplicabil.
Vă mulțumim pentru interesul acordat procedurii.
Data:
8 oct 2025, 17:15
Subiectul întrebării:
7 Procura (demonstrarea împuternicirii de a încheia contracte de achiziții publice)
Întrebare:
Vă rugăm să explicati acest punct
Răspuns (12 oct 2025, 13:48):
Școala, care încheie un contract cu o terță persoană vrea să fie sigură că acea persoană are într-adevăr dreptul legal să semneze acel document în numele titularului de drept.
Toată informația aferentă noțiunii de procura în conformitate cu art. 374 Cod Civil al RM.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK