1.Lucrări de reparație a spațiului de la et.3 bl.3 - amenajarea unui birou, a unei săli de examinare medicală și a unui grup sanitar
până la 13.10.2025 09:00
până la 21.10.2025 09:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
4.caiet de sarcini.docx
ID: 89e09330-d0a6-42d1-ba8a-6f7c3929cbfc
Documentele la ofertă
-
4.caiet de sarcini.pdf
4.caiet de sarcini.pdf
ID: 89e09330-d0a6-42d1-ba8a-6f7c3929cbfc
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Adrika
Apis-Miele
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.