Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
07.10.2025 08:48
până la 10.10.2025 10:00
până la 10.10.2025 10:00
au rămas 4 ore
2
Propunerea ofertelor
de la
10.10.2025 10:00
până la 15.10.2025 11:00
până la 15.10.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
70 833,33 MDL
Perioada clarificărilor:
7 oct 2025, 8:48 - 10 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 oct 2025, 10:00 - 15 oct 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Utilaj color de imprimare multifuncțional
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2025, 8:48
Data ultimilor modificări
8 oct 2025, 10:28
Achizitii.md ID
21485465
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare utilaj de imprimare 08.10.25.signed.pdf
Anunt de participare utilaj de imprimare 08.10.25.signed.pdf
Istoricul documentului
-
Anunt de participare utilaj de imprimare 08.10.25.signed.pdf
Anunt de participare utilaj de imprimare 08.10.25.signed.pdf
ID: eab57936-da91-4c39-800f-5ceb195d1c76
tenderNotice
-
Anunt de participare utilaj de imprimare.signed.pdf
Anunt de participare utilaj de imprimare.signed.pdf
ID: eab57936-da91-4c39-800f-5ceb195d1c76
tenderNotice
tenderNotice
-
8.10.25 10:28
Utilaj color de imprimare multifuncțional
Data:
7 oct 2025, 12:09
Subiectul întrebării:
Accesorii opționale: Finisher (stapling, booklet), unitate de perforare
Întrebare:
Buna ziua,
Va rugam sa specificati dacă echipamentul trebuie sa fie livrat cu unitate de finisare cu posibilitate de capsare, booklet si unitate de perforare. Dacă da, atunci care sunt parametrii minimi la capsare, formare de broșuri.
Va rugam sa revedeti termini de livrare. Perioada de depunere a ofertelor 15.10.2025 si livrare pe 31.10.2025. În 15 zile?
Răspuns (7 oct 2025, 13:43):
Bună ziua. Urmează să fie modificată documentația de atribuire cu includerea celor solicitate.
Data:
8 oct 2025, 10:39
Subiectul întrebării:
viteza de imprimare/copiere
Întrebare:
Buna ziua,
Va rugam sa modificati viteza de imprimare format A3 pina la 14 ppm pe minut pentru a fi posibila incadrarea in parametrii dati a mai multor producatori. Diferenta de 1 pagina pe minut nu joaca un rol esentiala dar limiteaza concurenta libera pe piata.
Răspuns (8 oct 2025, 13:14):
Buna ziua. Specificațiile tehnice au fost stabilite în dependență de necesitățile beneficiarului. Diferența de o paigină nu este mare, însă dacă ne raportăm la volume sporite lunare a unui centru tipografic și nu la lucru de birou, diferența devine considerabilă. O viteză sub acest prag aduce riscul de întârziere în procesul de producție, suprasolicitarea echipamentului și costuri suplimentare de exploatare. Totodată, anunțul de participare permite dumneavoastră să oferiți utilaj mai performant cu viteza de imprimare mai mare, astfel excluzînd limitarea concurenței,
Data:
8 oct 2025, 14:45
Subiectul întrebării:
viteza
Întrebare:
Va rog atunci se concretizati daca va fi acceptata oferta unui echipament cu viteza de 14 ppm A3 dar care intruneste celelalte sepcificatii in totalitate?
Răspuns (8 oct 2025, 15:11):
În cazul cînd oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire, aceasta urmează a fi respinsă conform legislației privind achizițiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK