Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
07.10.2025 08:50
până la 17.10.2025 15:00
până la 17.10.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.10.2025 15:00
până la 22.10.2025 15:00
până la 22.10.2025 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 600 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 oct 2025, 8:50 - 17 oct 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 oct 2025, 15:00 - 22 oct 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Eugen Doga 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2025, 8:50
Data ultimilor modificări
13 oct 2025, 16:29
Achizitii.md ID
21485447
MTender ID
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Buget: 1600000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_promotion services for moldovan brands _germany and switzerland.doc
Documentele la ofertă
-
7.10.25 08:50
cost estimate_deefta d.signed.pdf
cost estimate_deefta d.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
7.10.25 08:50
terms of reference (tor_promotional campaign for moldovan bands (3).signed.pdf
terms of reference (tor_promotional campaign for moldovan bands (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
7.10.25 08:50
standard documentation_promotion services for moldovan brands _germany and switzerland.doc.docx
Documentele la ofertă
-
7.10.25 08:50
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Data:
13 oct 2025, 16:29
Subiectul întrebării:
Intrebare de clarificare referitoare la componenta echipei
Întrebare:
Bună ziua,
Cu privire la solicitarea din caietul de sarcini ca echipa să aibă în componență atât un expert copywriter senior dar și un specialist media relations și având în vedere că, în practică, expertul în media relations deține de regulă și competențe de redactare a conținutului (copywriting), vă rugăm să confirmați dacă este permisă comasarea celor două poziții (copywriter și expert media relations) și ofertarea acestora printr-un singur expert.
Răspuns (15 oct 2025, 09:15):
Da, este permisă comasarea celor două poziții – senior copywriter și specialist în relații media – în cazul în care expertul propus de către ofertant demonstrează experiență profesională relevantă pentru ambele roluri.
În acest sens, CV-ul expertului trebuie să reflecte atât competențe solide în redactarea de conținut promoțional și editorial (copywriting), cât și experiență practică în relaționarea cu presa și plasarea de materiale în publicații (media relations).
Ofertantul va menționa clar în structura echipei faptul că expertul respectiv va acoperi ambele funcții, iar evaluarea se va face pe baza relevanței și calității experienței prezentate.
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Data:
13 oct 2025, 17:43
Subiectul întrebării:
Intrebare cu privire la limba documentatiei
Întrebare:
Buna ziua,
Va rugam sa ne confirmati limba in care doriti sa va punem la dispozitie oferta pentru prezenta procedura si - in cazul in care este vorba despre limba romana, sa ne puneti la dispozitie formularele in romana.
Va multumim!
Răspuns (15 oct 2025, 09:16):
Pentru această procedură, documentația ofertei poate fi depusă în limba engleză, având în vedere caracterul internațional al serviciilor solicitate și specificul piețelor-țintă (Germania și Elveția).
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Data:
15 oct 2025, 16:29
Subiectul întrebării:
Intrebare de clarificare
Întrebare:
În estimarea de buget apar termenii „infographics”, „short video spots”, dar în ToR nu sunt menționări. Vă rugăm să clarificați la ce se referă acești termeni.
Vă mulțumim!
Răspuns (16 oct 2025, 09:36):
Într-adevăr, acești termeni nu sunt menționați concret în ToR, însă se referă la următoarele activități:
• Design of visuals and messaging aligned with Moldova’s export brand;
• Design and delivery of visuals and text adapted to the Swiss market.
Aceste activități pot include, după caz, realizarea de infografice și materiale video scurte, menite să susțină comunicarea vizuală și obiectivele de promovare stabilite în cadrul proiectului.
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Data:
15 oct 2025, 16:35
Subiectul întrebării:
Intrebare de clarificare
Întrebare:
In TOR se mentioneaza Engagement rate increase by minimum 20% compared to baseline (pre-campaign average), la Campaniile Digitale Linkedin.
Va rugam sa ne comunicati Engagement rate actual, pentru a elabora o strategie cat mai apropiata de obiectivele Autoritatii Contractante.
Va multumim!
Răspuns (16 oct 2025, 09:36):
Engagement rate-ul mediu actual pentru pagina LinkedIn a Invest Moldova este de 24,5%, calculat pe baza performanței din ultimele 365 de zile.
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Data:
15 oct 2025, 16:48
Subiectul întrebării:
LinkedIn CTR
Întrebare:
Cu privire la CTR ≥ 1,5%, acesta este un CTR bun, la limita superioara, aferent campaniilor B2B implementate de companii private, cu baza larga de urmaritori si awareness de brand. In plus, campania va fi desfasurata in perioada de iarna, suprapunandu-se cu campaniile de sarbatori si bugetele brand-urilor mari. In general, CTR mediu se situeaza intre 0.4% si 0.65% pentru continut sponsorizat.
Avand in vedere cele de mai sus, va rugam sa ne comunicati daca Autoritatea Contractanta are disponibilitate de a revizui indicatorii de performanta privind CTR.
Răspuns (16 oct 2025, 09:36):
Da, se pot lua în considerare ajustări ale indicatorului CTR (0.7% ar fi ok). Totuși, menționăm că CTR-ul organic al paginii LinkedIn a Invest Moldova este în prezent de 1,5% sau mai mare pentru anumite postări, ceea ce indică faptul că pragul propus este realizabil.
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Data:
16 oct 2025, 10:25
Subiectul întrebării:
Intrebare privind garantia de buna executie
Întrebare:
Va rugam sa ne comunicati daca Autoritatea Contractanta accepta constituirea garantiei de buna executie prin constituirea unei polite de garantie emisa de un asigurator, in conditiile legii si in favoarea Autoritatii Contractante, pe cheltuiala Ofertantului.
Răspuns (16 oct 2025, 11:08):
Stimați operatori economici,
Vă solicităm respectuos să vă conformați cerințelor prevăzute la punctul 14 din documentația de atribuire, referitor la garanția de bună execuție a contractului.
Sunt prevăzute două modalități de constituire a garanției de bună execuție:
1️⃣ Prin transfer bancar în contul autorității contractante, conform următoarelor date bancare:
• Beneficiar: Instituția Publică „Agenția de Investiții”
• Banca beneficiarului: MF TR Chișinău – Bugetul de Stat
• Cod fiscal: 1006601001078
• IBAN: MD59TRPCCC518430A00034AA (cont de trezorerie)
• Cod bancar: TREZMD2X
• Mențiune obligatorie: „Pentru garanția de bună execuție a contractului în cadrul procedurii LD”.
2️⃣ Prin garanție bancară emisă de o bancă licențiată, conform Anexei nr. 10 din Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021.
Perioada de valabilitate a garanției bancare trebuie să fie cel puțin egală cu perioada de valabilitate a contractului.
Garanția de bună execuție urmează a fi prezentată de operatorul economic desemnat câștigător la momentul semnării contractului.
Alte modalități de constituire a garanției de bună execuție nu sunt acceptate, iar oferta va fi respinsă în cazul neprezentării garanției conform cerințelor specificate mai sus.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK