Selectaţi tipul procedurii
Statut
Suspendat
Valoarea estimată fără TVA
266 666 MDL
Perioada clarificărilor:
6 oct 2025, 23:38 - 10 oct 2025, 21:26
Perioada de depunere a ofertelor:
10 oct 2025, 21:26 - 14 oct 2025, 16:26
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Suspendat
Instalarea sistemului supraveghere video în or. Codru (în 11 puncte-adrese)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2025, 23:38
Data ultimilor modificări
9 oct 2025, 21:26
Achizitii.md ID
21485438
MTender ID
CPV
51300000-5 - Servicii de instalare de echipament de comunicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Instalarea sistemului supraveghere video în or. Codru (în 11 puncte-adrese)
Buget: 266666.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare supraveghere video.pdf
anunț de participare supraveghere video.pdf
Documentele la ofertă
-
6.10.25 23:38
caiet de sarcini supraveghere video.pdf
caiet de sarcini supraveghere video.pdf
Documentele la ofertă
-
6.10.25 23:38
Data:
7 oct 2025, 17:19
Subiectul întrebării:
Specificația tehnică
Întrebare:
Buna ziua, în ce modalitatea prezentăm oferta tehnică? Nu toti agenți utilizez WinSmeta. Puteți atașați varianta docx Anexei nr. 22 cu lista completă lucrărilor și materialelor
Răspuns (7 oct 2025, 21:48):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru mesaj. Într-adevăr, pentru a facilita accesul tuturor operatorilor, vă atașăm varianta în format Word
Data:
8 oct 2025, 16:07
Subiectul întrebării:
Concretizare referitor la bunurile solicitate
Întrebare:
În cadrul documentației a fost indicată denumirea specifică a produsului de care aveți nevoie. Având în vedere că există mai multe alternative care pot îndeplini aceleași cerințe tehnice, dorim să vă întrebăm dacă sunteți deschiși să luați în considerare și produse alternative cu specificații similare, dar cu performanțe și caracteristici comparabile.
Răspuns (9 oct 2025, 13:33):
Buna ziua. Se acceptă participarea și a produselor alternative, cu condiția ca acestea să respecte cerințele tehnice specificate.
Data:
9 oct 2025, 15:28
Subiectul întrebării:
Atașare Formular DUAE și completare
Întrebare:
Stimați reprezentanți ai autorității,
Vă rugăm să atașați la documentația de achiziție formularul D.U.A.E. (Documentul Unic de Achiziție European).
Acest document urmează a fi completat atât de către autoritatea contractantă – cu informațiile care trebuie furnizate participanților – cât și ulterior de către operatorii economici, în conformitate cu cerințele procedurii.
Din experiența noastră în domeniul achizițiilor publice, menționăm că, la anumite compartimente și capitole ale formularului D.U.A.E., autoritățile contractante indică expres faptul că anumite informații nu se solicită.
Prin urmare, acest aspect poate fi aplicat și în cadrul prezentei proceduri, prin completarea corespunzătoare a formularului de către autoritatea dumneavoastră.
Răspuns (9 oct 2025, 21:24):
Buna ziua, formularul DUAE este publicat.
Data:
10 oct 2025, 17:30
Subiectul întrebării:
Solicitare de revizuire a caietului de sarcini, neconcordanțe cu obiectul achiziției
Întrebare:
Stimată autoritate,
În urma analizei caietului de sarcini aferent procedurii de achiziție, am constatat prezența unor lucrări și echipamente care nu au legătură directă cu obiectul achiziției - Instalarea sistemului supraveghere video. Printre acestea se regăsesc, cu titlu de exemplu, dispozitivul BSP, aparatul de recepție-control SPI, precum și alte elemente care par a proveni dintr-un alt proiect tehnic.
Prin urmare, vă rugăm respectuos să revizuiți și să corectați caietul de sarcini, astfel încât conținutul acestuia să reflecte exclusiv cerințele specifice sistemului de securitate, conform obiectivului procedurii în curs.
Această ajustare este necesară pentru a evita eventualele interpretări eronate, neconcordanțe tehnice și pentru a asigura o participare corectă și competitivă din partea tuturor ofertanților.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK