Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21485375
1
Perioada de actualizare
de la
06.10.2025 17:21
până la 16.10.2025 18:00
până la 16.10.2025 18:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
16.10.2025 18:00
până la 11.11.2025 10:00
până la 11.11.2025 10:00
3
Licitaţie
12.11.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
16 694 400 MDL
Perioada clarificărilor:
6 oct 2025, 17:21 - 16 oct 2025, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 oct 2025, 18:00 - 11 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Echipament pentru controlul de frontieră pentru N1 / Border control equipment for Level 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2025, 17:21
Data ultimilor modificări
7 oct 2025, 16:24
Achizitii.md ID
21485375
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
2.1 anunț de participare.docx
Istoricul documentului
-
2.1 anunț de participare.docx
ID: 1104b4e6-2560-4c7e-a47d-884d84b10834
Documentele la ofertă
-
2.1 anunț de participare.docx
ID: 1104b4e6-2560-4c7e-a47d-884d84b10834
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.10.25 14:31
2.1 participation notice.docx
Istoricul documentului
-
2.1 participation notice.docx
ID: 5f473d15-85cb-461e-abe9-8f111ae31c35
Documentele la ofertă
-
2.1 participation notice.docx
ID: 5f473d15-85cb-461e-abe9-8f111ae31c35
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.10.25 14:31
2.2 ds_bunuri_servicii.docx
Istoricul documentului
-
2.2 ds_bunuri_servicii.docx
ID: 5f84d6e0-ec1a-495f-b5fe-c1a31eaab217
Documentele la ofertă
-
2.2 ds_bunuri_servicii.docx
ID: 5f84d6e0-ec1a-495f-b5fe-c1a31eaab217
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.10.25 14:31
2.2.1 annexes.docx
Istoricul documentului
-
2.2.1 annexes.docx
ID: a73dffcd-3e07-4a1e-baea-b0ce42355b0b
Documentele la ofertă
-
2.2.1 annexes.docx
ID: a73dffcd-3e07-4a1e-baea-b0ce42355b0b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.10.25 14:31
Data:
7 oct 2025, 09:52
Subiectul întrebării:
Solicitare de precizări privind Termenul Limită de Livrare
Întrebare:
Stimați reprezentanți ai Autorității Contractante, Conform anuntului de participare avem urmatoarea consecutivitate a termenilor:
Data limita de depunere a ofertelor 11.11.2025
Valabilitate ofertelor 60 adica pana la data de 10.01.2026
Termen limita de livrare 15.12.2025
Discrepanta (- 26.00)
Vă rugăm să precizați, daca corect intelegem cele solicitate din care reiese ca echipamentul trebuie mai intii să fie livrat apoi va fi luată decizia si semnat contractul? Or, in general termenii solicitate pentru un echipament atit de complex pentru care un termen nici maca de 30 de zile pentru livrare nu este un real de indeplinit. Consideram ca acesti termeni incalca 1 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice din Republica Moldova, principiile care stau la baza atribuirii contractului de achiziție publică sunt (conform Articolului 2, care este citat și în documentele standard): Libera concurență, Eficiența utilizării fondurilor publice, Transparența, Tratamentul egal, imparțial și nediscriminatoriu în privința tuturor operatorilor economici.
Răspuns (7 oct 2025, 14:33):
Bună ziua. Au fost operate modificări, urmare a unor greșeli tehnice.
Data:
7 oct 2025, 11:54
Subiectul întrebării:
Certificatele de ISO
Întrebare:
În cadrul documentației de atribuire, la punctul 10 se solicită:
„Ofertantul va prezenta Certificat de conformitate:
ISO 27001:2022,
ISO 14001:2015,
ISO 9001:2015 — copie confirmată prin semnătură electronică; Obligatoriu.”
Vă rugăm să clarificați dacă este acceptabil ca aceste certificate să fie emise pe numele producătorului (în cazul în care ofertantul nu este producătorul, ci distribuitor/revânzător al produselor ofertate), cu condiția ca acestea să fie valabile și relevante pentru obiectul achiziției.
Răspuns (7 oct 2025, 16:07):
Referitor la solicitarea Dumneavoastră privind clarificarea cerinței din punctul 10 al Documentației de atribuire, privind prezentarea certificatelor ISO 27001:2022, ISO 14001:2015 și ISO 9001:2015, vă comunicăm următoarele:
Scopul acestei cerințe este de a asigura că bunurile ofertate provin dintr-un sistem de management al calității, mediului și securității informației conform standardelor internaționale recunoscute, în vederea garantării conformității și fiabilității produselor livrate.
În cazul în care ofertantul nu este producătorul direct al bunurilor ofertate, ci distribuitor sau revânzător autorizat, se admite prezentarea certificatelor ISO emise pe numele producătorului, cu condiția ca:
certificatele să fie valabile la data depunerii ofertei;
să fie relevante pentru domeniul de producție al bunurilor ofertate;
ofertantul să prezinte documente justificative care atestă relația contractuală sau comercială cu producătorul respectiv (ex. scrisoare de împuternicire, acord de distribuție, certificat de reprezentanță sau alt document echivalent);
Totodată, certificatele respective vor fi prezentate în copie confirmată prin semnătură electronică de către ofertant, conform cerinței expres prevăzute în Documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK