1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2025 14:17
până la 13.10.2025 10:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 13.10.2025 10:00
până la 22.10.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2025, 14:17 - 13 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 oct 2025, 10:00 - 22 oct 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Mobilier de birou

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Dragancea
Telefonul de contact
022250571
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 14:17
Data ultimilor modificări
3 oct 2025, 15:09
Achizitii.md ID
21484259
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
3.10.25 14:17
Ds_bunuri_mobilier.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 14:17
Caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 14:17
Duae_mobilier.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 14:17
Data:
3 oct 2025, 15:09
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa incarcati in sistem de achizitii publice poza sau schita la masa reglabila pe inaltimea. Multumesc
Răspuns (3 oct 2025, 17:19):
Buna ziua. Masa reglabila, conform specificației tehnice din caietul de sarcini.
Data:
3 oct 2025, 16:34
Subiectul întrebării:
Lot 2
Întrebare:
Bună ziua, Va rugam sa adaugati in caietul de sarcini sau separat imaginea simbol pentru fotoliile si scaunele soliciate
Răspuns (3 oct 2025, 17:20):
Buna ziua. Fotoliile si scaunele soliciate, conform specificației tehnice din caietul de sarcini.
Data:
6 oct 2025, 09:50
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Buna ziua. In lotul 1 , pozitia 5 "Dulap pru mape (nisa)" indicati va rog dimensiuni si la acest dulap usi trebuie sa fie pe toata lungimea sau partial- semideschis? Multumesc
Răspuns (7 oct 2025, 16:42):
Buna ziua. La lotul 1 , pozitia 5 "Dulap pentru mape (nisa)" dimensiunile diferă la fiecare birou, sunt 36 de dulapuri (2 usi, 3 uși, 4 uși), ușile trebuie sa fie pe toata lungimea.
Data:
7 oct 2025, 11:14
Subiectul întrebării:
Masa pentru sedinte, masa reglabila pe inaltime, dulap mape nisa
Întrebare:
- Buna ziua, va rugam sa plasati o schita, poza, foto (ce aveti) pentru piciorul mesei pentru sedinte. - Referitor la masa reglabila pe inaltime, ce fel de ecran trebuie sa fie? In caiet de sarcini nu este descriere. - Pentru dulap mape nisa, va rugam sa ne oferiti marimile dulapurilor pentru calcule.
Data:
8 oct 2025, 08:55
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Buna dimineata. In urma raspunsului Dra la intrebarea de sus . La lotul 1 , pozitia 5 "Dulap pentru mape (nisa)" dimensiunile diferă la fiecare birou, sunt 36 de dulapuri (2 usi, 3 uși, 4 uși) nu este posibil de calculat pretul dulapurilor nisa ca marimile lor difera considerabil. -Va rugam sa indicati cantitatea si marimea aproximativa la dulapuri -Marimi intre 2 si 4 usi valoreaza si pretul mai mare pina la 100% -Ne avind dimensiuni nu este posibil de calculat corect pozitia #5 din lotul 1, altfel vom fi nevoit sa contestam acest lot Multumesc
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.