1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2025 12:39
până la 28.10.2025 17:08
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2025 17:08
până la 03.11.2025 18:08
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 541 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2025, 12:39 - 28 oct 2025, 17:08
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2025, 17:08 - 3 nov 2025, 18:08
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de audit a situațiilor financiare individuale și consolidate anuale ale BNM pentru anul încheiat la 31 decembrie a perioadei de gestiune
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 12:09
Data ultimilor modificări
24 oct 2025, 18:08
Valoarea estimată (fără TVA)
7 541 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21484167
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 dec 2025 12:36 - 30 dec 2029 12:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit a situațiilor financiare individuale și consolidate anuale ale BNM pentru anul încheiat la 31 decembrie a perioadei de gestiune CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: An
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
3.10.25 12:39
caietul de sarcini_modificat.doc
Specificaţie tehnică
-
24.10.25 18:08
anunt de participare modificat.doc
tenderNotice
-
24.10.25 18:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S Baker Tilly Klitou and Partners S.R.L.

Preţul ofertei: 5 865 182,75 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.C.S. "ERNST & YOUNG" S.R.L.

Preţul ofertei: 6 787 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Grant Thornton Audit

Preţul ofertei: 6 822 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări