1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2025 10:42
până la 07.10.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2025 11:00
până la 10.10.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 109 411,85 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2025, 10:42 - 7 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2025, 11:00 - 10 oct 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din IP Gimnaziul Romănești, raionul Strășeni pentru perioada 01.11.2025-31.12.2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3728, MOLDOVA, Străşeni, s.Romăneşti, s.Romanesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Costenco Lilia
Telefonul de contact
079346353
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 10:24
Data ultimilor modificări
3 oct 2025, 10:42
Valoarea estimată (fără TVA)
109 411,85 MDL
Achizitii.md ID
21484070
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
3728, MOLDOVA, Străşeni, s.Romăneşti, s.Romanesti
Durata contractului
1 nov 2025 10:35 - 31 dec 2025 10:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din IP Gimnaziul Romănești, raionul Strășeni pentru perioada 01.11.2025-31.12.2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.25 10:42
duae_ro .doc
Documentele la ofertă
-
3.10.25 10:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UAB HANDELSHUS

Preţul ofertei: 109 385,28 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări