1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2025 13:01
până la 20.10.2025 13:30
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2025 13:30
până la 10.11.2025 13:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 6 927 285,80 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2025, 13:01 - 20 oct 2025, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2025, 13:30 - 10 nov 2025, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Achiziționarea centralizată a Instrumentelor Medicale/Chirurgicale și Accesorii conform necesităților instituțiilor medico-saniatre publice -IMSP - beneficiari pentru anul 2026

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2025, 13:01
Data ultimilor modificări
10 oct 2025, 15:20
Achizitii.md ID
21483099
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
contract nou model 01.10.2025.docx
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:01
lista de distribuție ii - 08.10.2025.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:01
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:01
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:01
formularele 08.10.2025 partea ii.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.10.25 13:01
Data:
10 oct 2025, 15:20
Subiectul întrebării:
Termenii de livrare + valabilitatea contractului
Întrebare:
Stimați Domni am vrea să vă atragem atenția că instrumentele chirurgicale destinate în special chirurgiei cardiovasculare și chirurgiei minim-invasive sunt produse mai specifice, respectiv și cererea pentru astfel de instrumente este extrem de mare, chiar și practica anilor precedenți 2023-2025 ne arată că termenul de livrare 90 zile este insuficient pentru livrarea unor poziții. Actualmente, conform informației primite de la producători termenii reali de livrare variază între 1-7 luni. - conform Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind Achizițiile Publice: Art 74. (5) Termenul de executare a contractului de achiziții publice se stabileşte în documentaţia de atribuire şi ulterior se transpune în contract, având în vedere necesităţile rezonabile ale autorităţii contractante. Acesta se va calcula luând în considerare complexitatea achiziţiei preconizate, cantitatea subcontractată anticipat şi timpul real solicitat pentru producerea, stocarea şi transportarea bunurilor de la punctele de furnizare sau pentru prestarea serviciilor. Art 74. (6) Condiţiile de executare a contractului de achiziții publice nu vor cuprinde clauze, direct sau indirect, discriminatorii. Reieșind din situația reală ce ține de termenii reali de livrare solicităm următoarele: - extinderea termenului de livrare și anume: 2. Termenele și condițiile de livrare - până la 180 zile de la înregistrarea contractului de CAPCS. - extinderea termenului de valabilitate a contractului de la 7 luni la 12 luni. Va multumim anticipat.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.