1
Perioada de actualizare
de la 30.09.2025 13:31
până la 10.10.2025 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 10.10.2025 13:30
până la 14.10.2025 13:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 383 300 MDL
Perioada clarificărilor: 30 sept 2025, 13:31 - 10 oct 2025, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 oct 2025, 13:30 - 14 oct 2025, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea unei incinte modulare destinate unui centru multifunctional cu instalare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7227, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Poiana (r-l Şoldăneşti), r-nul Șoldănești s. Poiana
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negruța Nadejda
Telefonul de contact
027259276/ 068241974
Datele achizitiei
Data publicării
30 sept 2025, 13:21
Data ultimilor modificări
1 oct 2025, 14:22
Valoarea estimată (fără TVA)
383 300 MDL
Achizitii.md ID
21482243
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-7227, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Poiana (r-l Şoldăneşti), r-nul Șoldănești s. Poiana
Durata contractului
20 oct 2025 13:27 - 31 dec 2025 13:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea unei incinte modulare destinate unui centru multifunctional cu instalare CPV: 44200000-2 - Produse structurale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Luna
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet_de_sarcini poiana.docx
Documentele la ofertă
-
30.09.25 13:31
duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.09.25 13:31
-doc standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
30.09.25 13:31
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
1.10.25 14:22
Documentele lotului
caiet_de_sarcini poiana.docx
-
30.09.25 13:31
declaratie.doc
-
30.09.25 13:45
duae.doc
-
30.09.25 13:45
anexe la documentatia standard.docx
-
1.10.25 14:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Etalon Plus SRL

Preţul ofertei: 413 730 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai bun raport calitate pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

”Perfectum Module”

Preţul ofertei: 488 325 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea unei incinte modulare destinate unui centru multifunctional cu instalare
Data:
1 oct 2025, 11:58
Subiectul întrebării:
Neclaritati parametri tehnici si termeni.
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, Vă rugăm să ne clarificați următoarele neconcordanțe identificate în documentația de atribuire: În Caietul de sarcini se menționează că se solicită o construcție modulară cu dimensiunile 6000 mm x 2500 mm x 2700 mm, compusă din 3 module; În schimb, în Anexa 23 sunt prevăzute: 1.1 Construcție modulară cu destinația: administrație, divizată în două compartimente – 1 buc., dimensiuni 6 x 3 x 2,65 m; 1.2 Construcție modulară cu destinația: depozit – 1 buc., dimensiuni 6 x 3 x 2,65 m. Referitor la termenul de livrare și realizare: În Caietul de sarcini este menționat un termen de 2 luni; În Anexa 23 se specifică un termen de 30 de zile de la data înregistrării contractului. Vă rugăm să ne precizați: Care sunt cerințele corecte privind numărul, destinația și dimensiunile modulelor solicitate? Care este termenul de livrare ce trebuie respectat – 30 de zile sau 2 luni? Această clarificare este necesară pentru elaborarea unei oferte conforme cu cerințele autorității contractante. Vă mulțumim.
Răspuns (1 oct 2025, 14:23):
Buna ziua noi cerem scuze, anexa a fost schimbata
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări