Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21482243
1
Perioada de actualizare
de la
30.09.2025 13:31
până la 10.10.2025 13:30
până la 10.10.2025 13:30
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
10.10.2025 13:30
până la 14.10.2025 13:30
până la 14.10.2025 13:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
383 300 MDL
Perioada clarificărilor:
30 sept 2025, 13:31 - 10 oct 2025, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
10 oct 2025, 13:30 - 14 oct 2025, 13:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Achiziționarea unei incinte modulare destinate unui centru multifunctional cu instalare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7227, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Poiana (r-l Şoldăneşti), r-nul Șoldănești s. Poiana
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 sept 2025, 13:31
Data ultimilor modificări
1 oct 2025, 14:22
Achizitii.md ID
21482243
MTender ID
CPV
44200000-2 - Produse structurale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare 30.09.2025.semnat.pdf
anunt de participare 30.09.2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.09.25 13:31
anexe la documentatia standard.docx
Istoricul documentului
-
anexe la documentatia standard.docx
ID: d4ee82a7-db83-4a75-8c52-f4590eee78ba
Documentele la ofertă
-
anexe la documentatia standard.docx
ID: d4ee82a7-db83-4a75-8c52-f4590eee78ba
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
1.10.25 14:22
Achiziționarea unei incinte modulare destinate unui centru multifunctional cu instalare
Data:
1 oct 2025, 11:58
Subiectul întrebării:
Neclaritati parametri tehnici si termeni.
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă,
Vă rugăm să ne clarificați următoarele neconcordanțe identificate în documentația de atribuire:
În Caietul de sarcini se menționează că se solicită o construcție modulară cu dimensiunile 6000 mm x 2500 mm x 2700 mm, compusă din 3 module;
În schimb, în Anexa 23 sunt prevăzute:
1.1 Construcție modulară cu destinația: administrație, divizată în două compartimente – 1 buc., dimensiuni 6 x 3 x 2,65 m;
1.2 Construcție modulară cu destinația: depozit – 1 buc., dimensiuni 6 x 3 x 2,65 m.
Referitor la termenul de livrare și realizare:
În Caietul de sarcini este menționat un termen de 2 luni;
În Anexa 23 se specifică un termen de 30 de zile de la data înregistrării contractului.
Vă rugăm să ne precizați:
Care sunt cerințele corecte privind numărul, destinația și dimensiunile modulelor solicitate?
Care este termenul de livrare ce trebuie respectat – 30 de zile sau 2 luni?
Această clarificare este necesară pentru elaborarea unei oferte conforme cu cerințele autorității contractante.
Vă mulțumim.
Răspuns (1 oct 2025, 14:23):
Buna ziua noi cerem scuze, anexa a fost schimbata
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK