Achiziţie publică
21482016
Echipamente pentru monitorizarea electronică (Dispozitiv electronic de monitorizare individuală monobloc (DEMIM)).
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30 sept 2025, 9:22 - 10 oct 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 oct 2025, 12:00 - 21 oct 2025, 12:00
Începutul licitației:
22 oct 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Echipamente pentru monitorizarea electronică (Dispozitiv electronic de monitorizare individuală monobloc (DEMIM)). - 100 echipamente
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Obreja Oleg
Telefonul de contact
022 280995/067512426
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
30 sept 2025, 9:08
Data ultimilor modificări
4 nov 2025, 15:00
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 000 MDL
Achizitii.md ID
21482016
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Durata contractului
23 oct 2025 09:16 - 31 dec 2025 09:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipamente pentru monitorizarea electronică (Dispozitiv electronic de monitorizare individuală monobloc (DEMIM)).
CPV: 38112100-4 - Sisteme de navigare şi de poziţionare globală (GPS sau echivalente)
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
3.1 documentatia standard 2025.pdf
3.1 documentatia standard 2025.pdf
Documentele la ofertă
-
30.09.25 09:22
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK