Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21481827
1
Perioada de actualizare
de la
29.09.2025 15:44
până la 09.10.2025 14:00
până la 09.10.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
09.10.2025 14:00
până la 15.10.2025 13:00
până la 15.10.2025 13:00
3
Licitaţie
de la
16.10.2025 09:00
până la 16.10.2025 15:47
până la 16.10.2025 15:47
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 438 502,11 MDL
Perioada clarificărilor:
29 sept 2025, 15:44 - 9 oct 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 oct 2025, 14:00 - 15 oct 2025, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Invitație de participare la reofertare. Achiziționarea consumabilelor medicale de diagnosticare pentru anii 2026-2028 (ocds...54853 din 26.09.2025)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 sept 2025, 15:44
Data ultimilor modificări
6 oct 2025, 16:01
Achizitii.md ID
21481827
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Lot nr. 13 Ac pentru puncție hepatică 14G, automat
Buget: 2382.27 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lot nr. 14 Ac pentru puncție hepatică 14G, semiautomat
Buget: 216.57 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Lot nr. 15 Ac pentru puncție hepatică 16G, automat
Buget: 21873.57 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Lot nr. 16 Ac pentru puncție hepatică 18G, automat
Buget: 10828.5 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - Lot nr. 23 Ac pentru puncție și aspirație din creasta iliacă 16G, 25-60mm
Buget: 6112.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Lot nr. 26 Ac pentru puncție spinală (tip Quincke)
Buget: 150390.25 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Lot nr. 27 Ac pentru puncție spinală (tip Whitacre)
Buget: 142527.19 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Lot nr. 37 Ansa polipectomie rotativă asimetrică (gastro-colono.)
Buget: 39118.66 MDL
Activ
Lotul nr. 14 - Lot nr. 38 Citoperiuțe sterile cu tăietură unilaterală
Buget: 1800.0 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - Lot nr. 41 Oglindă proctoscopică
Buget: 75532.95 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 19 - Lot nr. 46 Periuță citologică pentru bronhoscop
Buget: 84150.0 MDL
Activ
Lotul nr. 22 - Lot nr. 49 Șervețele cu alcool 42,5mm*42.5mm
Buget: 261942.8 MDL
Activ
Lotul nr. 26 - Lot nr. 53 Set–nefrostomie transcutană-ecoghidată 10-12 FR
Buget: 16666.8 MDL
Activ
Lotul nr. 27 - Lot nr. 54 Sistem închis pentru măsurarea diurezei
Buget: 24962.89 MDL
Activ
Lotul nr. 30 - Lot nr. 59 Tampoane impregnate cu alcool (large size)
Buget: 427880.6 MDL
Activ
Lotul nr. 31 - Lot nr. 60 Tampoane impregnate cu alcool (standard size)
Buget: 345521.89 MDL
Activ
Lotul nr. 34 - Lot nr. 66 Tampon îmbibat cu soluție dezinfectantă cu conținut de iod
Buget: 15069.6 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
rg02-4247 din 29 septembrie 2025.signed.pdf
rg02-4247 din 29 septembrie 2025.signed.pdf
Istoricul documentului
-
rg02-4247 din 29 septembrie 2025.signed.pdf
rg02-4247 din 29 septembrie 2025.signed.pdf
ID: 3bdd1008-1f79-4d11-8f4f-0b9f4eb76041
Documentele la ofertă
-
scrisoare de invitație.docx
ID: 3bdd1008-1f79-4d11-8f4f-0b9f4eb76041
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
29.09.25 16:46
Data:
2 oct 2025, 09:37
Subiectul întrebării:
Termenul de valabilitate
Întrebare:
Termenul de valabilitate al contractului trebuie sa fie egal cu termenul de valabilitate a garantiei bancare. Va rugam sa faceti modificari
Răspuns (9 oct 2025, 13:39):
Durata de valabilitate a ofertei a fost stabilită până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
8 oct 2025, 11:36
Subiectul întrebării:
perioada de depunere
Întrebare:
prelungiti va rog perioada de depunere a ofertelor, in acest interval sunt 3 zile libere, nelucratoare. in special garantia bancara dureaza ca sa o obtinem
Răspuns (9 oct 2025, 13:41):
Bună ziua, din păcate, tehnic nu este posibilă amânarea perioadei de depunere a ofertelor. Propunerea ofertelor va avea loc până la data de 15.10.2025, ora 13:00, după care, va avea loc licitația electronică. Vă mulțumim pentru clarificare!
Data:
8 oct 2025, 13:57
Subiectul întrebării:
Transparență
Întrebare:
atașați va rog la procedura acordul-cadru în baza căruia se face invitație de reofertare.
Răspuns (8 oct 2025, 16:04):
Bună ziua. Din păcate, nu este posibil tehnic, de încărcat Acordul-Cadru, în baza căruia se face invitație de reofertare. În același timp, toată informația din Acord-Cadru, se regăsește în scrisorile de atribuire și pot fi accesate la link-ul: https://capcs.md/rezultatele-licitatiilor/ Vă mulțumim pentru clarificare!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK