1
Perioada de actualizare
de la 29.09.2025 14:00
până la 04.10.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2025 11:00
până la 13.10.2025 10:00
3
Licitaţie
14.10.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 259 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 sept 2025, 14:00 - 4 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2025, 11:00 - 13 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: 14 oct 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a documentatiei de proiect si devize de cheltuieli pentru reparatia capitala a blocului sectiei bolicronice.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Str.Nationala37
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Raional Spital
Telefonul de contact
078877402
Datele achizitiei
Data publicării
29 sept 2025, 12:45
Data ultimilor modificări
29 sept 2025, 14:01
Valoarea estimată (fără TVA)
259 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 590 MDL
Achizitii.md ID
21481658
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Str.Nationala37
Durata contractului
15 oct 2025 12:48 - 31 dec 2025 12:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentatiei de proiect si devize de cheltuieli pentru reparatia capitala a blocului sectiei bolicronice. CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONSIL PRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 334 110 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări