1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2025 20:45
până la 06.10.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.10.2025 15:00
până la 09.10.2025 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 9 157 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2025, 20:45 - 6 oct 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 oct 2025, 15:00 - 9 oct 2025, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cofraje, din scinduri grosimea de 150/20mm
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6814, MOLDOVA, Ialoveni, s.Dănceni, str. 27 August
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Trofim
Telefonul de contact
79299333
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
9 oct 2025, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
9 157 MDL
Achizitii.md ID
21481319
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6814, MOLDOVA, Ialoveni, s.Dănceni, str. 27 August
Durata contractului
13 oct 2025 20:38 - 31 dec 2025 19:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cofraje, din scinduri grosimea de 150/20mm, str. Fîntînilor, cu livrare CPV: 44111000-1 - Materiale pentru lucrări de construcţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
2)
Denumirea
Cofraje, din scinduri grosimea de 150/20mm, str. Frunze, cu livrare CPV: 44111000-1 - Materiale pentru lucrări de construcţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202509262033_anunt de participare.semnat (23).pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
26.09.25 20:45
202509262033_ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (7).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-documente standart
26.09.25 20:45
202509262033_duae_ro_0 (5).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-duae
26.09.25 20:45
Комиссия
Prenume
Trofim Olga
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1008601001005
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Autoring

Preţul ofertei: 11 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai mic și corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări