1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2025 17:36
până la 07.10.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2025 12:00
până la 13.10.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 128 326,66 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2025, 17:36 - 7 oct 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2025, 12:00 - 13 oct 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efros Viorica
Telefonul de contact
022251508
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 17:27
Data ultimilor modificări
1 oct 2025, 9:06
Valoarea estimată (fără TVA)
128 326,66 MDL
Achizitii.md ID
21481315
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Durata contractului
15 oct 2025 17:31 - 31 dec 2025 17:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Banchetă de așteptare cu 3 locuri CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 38.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
imagine model pentru lotul 2.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 17:36
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 17:36
duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.09.25 17:36
contract - model.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 17:36
anexa nr.22.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 17:36
anexa nr.23.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 17:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Decoprim Plus SRL

Preţul ofertei: 113 525 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 119 282 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Data:
30 sept 2025, 15:51
Subiectul întrebării:
termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua, Termen de livrare 10 zile, este foarte mic. Producatorul produce in termen de 30 zile. Rugăm sa fie prelungit termenul de livrare, minim 45 zile. Mulțumim mult.
Răspuns (1 oct 2025, 09:05):
Pentru lotul 2 Banchetă de așteptare cu 3 locuri, termenul maxim de livrare este până la 01 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Data:
3 oct 2025, 10:03
Subiectul întrebării:
piese de schimb
Întrebare:
Bună ziua, Suplimentar la garanția standard de 12 luni, se solicită disponibilitatea pieselor de schimb „șezut/spătar – piele ecologică” pentru o perioadă de minimum 3 ani. Vă rugăm să precizați dacă această disponibilitate este inclusă în prețul ofertat sau dacă furnizarea acestor piese de schimb va fi asigurată contracost, la cerere, pe perioada menționată. Mulțumim!
Răspuns (3 oct 2025, 13:57):
Bună ziua. Vă comunicăm că disponibilitatea pieselor de schimb pe o perioadă de minim 3 ani solicitată, urmează a fi asigurată de către producător, printr-o declarație oficială în acest sens. Menționăm că, după expirarea perioadei de garanție, aceste piese de schimb vor putea fi achiziționate la necesitate, în conformitate cu procedurile legale privind achizițiile publice, prin inițierea unei noi proceduri de achiziție.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări