Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
26.09.2025 17:36
până la 07.10.2025 12:00
până la 07.10.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
07.10.2025 12:00
până la 13.10.2025 11:00
până la 13.10.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
250 826,66 MDL
Perioada clarificărilor:
26 sept 2025, 17:36 - 7 oct 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 oct 2025, 12:00 - 13 oct 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mobilier
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 17:36
Data ultimilor modificări
1 oct 2025, 9:06
Achizitii.md ID
21481315
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Lotul 3. Mobilier urban/ Bancă beton
Buget: 7500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
-
26.09.25 17:36
anunt de participare mobilier.semnat.pdf
anunt de participare mobilier.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 17:36
anunt de participare mobilier — modificat (1).semnat.pdf
anunt de participare mobilier — modificat (1).semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare mobilier — modificat (1).semnat.pdf
anunt de participare mobilier — modificat (1).semnat.pdf
ID: d623519c-c640-47b8-9014-3eaaeec7e043
Documentele la ofertă
-
anunt de participare mobilier — modificat.semnat.pdf
anunt de participare mobilier — modificat.semnat.pdf
ID: d623519c-c640-47b8-9014-3eaaeec7e043
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
1.10.25 09:06
Data:
29 sept 2025, 16:26
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Buna ziua,Termen de livrare 30 zile, este foarte mic.Producatorul produce in termen de 45 zile/ Minimum 60 zile pentru livrare/
Răspuns (30 sept 2025, 15:12):
Pentru lotul 1 Cabina de audiometrie, termenul maxim de livrare și instalare se majorează până la 20 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Data:
30 sept 2025, 09:00
Subiectul întrebării:
Cabina de audiometrie
Întrebare:
Buna dimineata, Prelungiți timpul de livrare - in 30 zile nu este posibil de livrat
Răspuns (30 sept 2025, 15:12):
Pentru lotul 1 Cabina de audiometrie, termenul maxim de livrare și instalare se majorează până la 20 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Data:
30 sept 2025, 15:51
Subiectul întrebării:
termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua,
Termen de livrare 10 zile, este foarte mic.
Producatorul produce in termen de 30 zile.
Rugăm sa fie prelungit termenul de livrare, minim 45 zile.
Mulțumim mult.
Răspuns (1 oct 2025, 09:05):
Pentru lotul 2 Banchetă de așteptare cu 3 locuri, termenul maxim de livrare este până la 01 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Data:
3 oct 2025, 10:03
Subiectul întrebării:
piese de schimb
Întrebare:
Bună ziua,
Suplimentar la garanția standard de 12 luni, se solicită disponibilitatea pieselor de schimb „șezut/spătar – piele ecologică” pentru o perioadă de minimum 3 ani.
Vă rugăm să precizați dacă această disponibilitate este inclusă în prețul ofertat sau dacă furnizarea acestor piese de schimb va fi asigurată contracost, la cerere, pe perioada menționată.
Mulțumim!
Răspuns (3 oct 2025, 13:57):
Bună ziua.
Vă comunicăm că disponibilitatea pieselor de schimb pe o perioadă de minim 3 ani solicitată, urmează a fi asigurată de către producător, printr-o declarație oficială în acest sens.
Menționăm că, după expirarea perioadei de garanție, aceste piese de schimb vor putea fi achiziționate la necesitate, în conformitate cu procedurile legale privind achizițiile publice, prin inițierea unei noi proceduri de achiziție.
Lot 1. Cabină de audiometrie
Data:
3 oct 2025, 10:07
Subiectul întrebării:
piese de schimb
Întrebare:
Bună ziua,
Vă rugăm să specificați modul în care va fi asigurată disponibilitatea pieselor de schimb pe perioada de minim 7 ani solicitată – acestea vor fi furnizate contra cost, în baza unor comenzi separate?
Mulțumim!
Răspuns (3 oct 2025, 14:03):
Bună ziua.
Vă informăm că disponibilitatea pieselor de schimb pentru o perioadă de minimum 7 ani urmează a fi asigurată de către producător, printr-o declarație oficială în acest sens.
Menționăm că, după expirarea perioadei de garanție, aceste piese de schimb vor putea fi achiziționate la necesitate, în conformitate cu procedurile legale privind achizițiile publice, prin inițierea unei noi proceduri de achiziție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK