1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2025 16:05
până la 07.10.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2025 11:00
până la 17.10.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 351 975 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2025, 16:05 - 7 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2025, 11:00 - 17 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 15:54
Data ultimilor modificări
26 sept 2025, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
1 351 975 MDL
Achizitii.md ID
21481279
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 oct 2025 16:05 - 30 apr 2026 16:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție pentru construcția Laboratorului de Cercetări și Încercări a Materialelor de Construcție CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae proiectare laborator.doc
Documentele la ofertă
-
26.09.25 16:05
caiet de sarcini laborator.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 16:05
contract prestare servicii (tipizat).docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 16:05
documentația standard lucrari proiectări.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 16:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONSIL PRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 1 189 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1758891326446 din 07.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1758891326446 din 17.10.2025, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție pentru construcția Laboratorului de Cercetări și Încercări a Materialelor de Construcție, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic ”Consil Prim” SRL a propus oferta în sumă de 1 189 900,00 (un milion una sută optzeci și nouă de mii nouă sute, 00 bani) lei, fără TVA și 1 427 880,00 (un milion patru sute douăzeci și șapte de mii opt sute optzeci, 00 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului prin demersul nr. 04-02/5792 din 28.10.2025, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziționarea serviciilor de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție pentru construcția Laboratorului de Cercetări și Încercări a Materialelor de Construcție, operatorul ”Consil Prim” SRL. Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IP OATUCL

Preţul ofertei: 1 290 980 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări