Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21481060
Achiziţionarea Produse alimentare perioada octombrie-decembrie 2025 pentru: -Centrul de asistență socială pentru cuplu mamă-copil și pentru copii în situație de risc sat. Olănești; -Centrul de Asistență Socială pentru persoane vîrstnice și cu dezabilități din r.Ștefan Vodă sat. Talmaza; -Centrul de Plasament victemilor și potențialelor victime în familie or.Anenii Noi,
1
Perioada de actualizare
de la
26.09.2025 12:07
până la 01.10.2025 10:00
până la 01.10.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
01.10.2025 10:00
până la 06.10.2025 12:00
până la 06.10.2025 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
131 479 MDL
Perioada clarificărilor:
26 sept 2025, 12:07 - 1 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 oct 2025, 10:00 - 6 oct 2025, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Achiziţionarea Produse alimentare perioada octombrie-decembrie 2025 pentru:
-Centrul de asistență socială pentru cuplu mamă-copil și pentru copii în situație de risc sat. Olănești;
-Centrul de Asistență Socială pentru persoane vîrstnice și cu dezabilități din r.Ștefan Vodă sat. Talmaza;
-Centrul de Plasament victemilor și potențialelor victime în familie or.Anenii Noi,
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4304, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, A.Mateevici, nr.9
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 12:07
Data ultimilor modificări
26 sept 2025, 12:07
Achizitii.md ID
21481060
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Activ
Activ
Activ
Activ
Activ
Activ
Activ
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare 2025 (1)la alimentație (3).signed.signed.pdf
anunt de participare 2025 (1)la alimentație (3).signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 12:07
documentația standart (3) (1).pdf
documentația standart (3) (1).pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 12:07
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK