1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2025 10:52
până la 01.10.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2025 09:00
până la 06.10.2025 11:00
3
Licitaţie
de la 07.10.2025 15:00
până la 07.10.2025 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 580 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2025, 10:52 - 1 oct 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2025, 9:00 - 6 oct 2025, 11:00
Începutul licitației: 7 oct 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulian Zugravu
Telefonul de contact
069999030
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 10:43
Data ultimilor modificări
26 sept 2025, 16:50
Valoarea estimată (fără TVA)
580 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 800 MDL
Achizitii.md ID
21480993
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
8 oct 2025 10:52 - 31 dec 2025 10:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 11050.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_hartie.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.25 10:52
duae_hartie.doc
Documentele la ofertă
-
26.09.25 10:52
anunt_de_participare_a4.pdf anunt_de_participare_a4.pdf
Documentele la ofertă
-
26.09.25 10:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 485 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 485 647,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 525 980 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Data:
29 sept 2025, 14:27
Subiectul întrebării:
Garantie bancara pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rogam sa indicati datele bancare pentru a efectua garantia pentru oferta prin transfer bancar la contul de decontare a Procuraturei Generale a Republicii Moldova
Răspuns (30 sept 2025, 10:43):
Potrivit pct.17 din anunțul de participare - garanția pentru ofertă, va fi completată conform anexei nr.9 din documentația standard aprobată prin ordinul Ministrului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021, cuantumul 2% din valoarea ofertei.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări