Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21480888
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
10 763 223 MDL
Perioada clarificărilor:
26 sept 2025, 9:28 - 8 oct 2025, 10:09
Perioada de depunere a ofertelor:
8 oct 2025, 10:09 - 22 oct 2025, 10:09
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform art. 71 alin. (1), lit. g) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice - au fost stabilite abateri grave de la prevederile legale ce pot afecta rezultatul procedurii de atribuire sau fac imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave se înțelege faptul că pe parcursul analizei procedurii de atribuire au fost constatate erori sau omisiuni (la listele cu cantitățile de lucrări), autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice
Data anulării
7 oct 2025, 15:44
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Albișoara 38, et. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cătălina Chirtoacă
Telefonul de contact
022 499 444 ext.5
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2025, 9:28
Data ultimilor modificări
7 oct 2025, 15:45
Achizitii.md ID
21480888
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Buget: 6011660.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32
Buget: 4751563.0 MDL
Anulată
Data:
26 sept 2025, 12:59
Subiectul întrebării:
Lotul 1 (mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2) – 180 zile calendaristice, după primirea ordinului de începere a execuției, emis de autoritatea contractantă;
Întrebare:
Buna ziua, pina se vor lua deciziile de semnare a contractelor, vom intra in iarna si vor fi perioade nefavorabile in care nu pot fi executate lucrarile, deoarece nu va putea fi asigurat procesul tehnologic conform legislatiei in vigoare. In acest caz, se va prelungi termenul de executare ?
Răspuns (26 sept 2025, 16:09):
Bună ziua,
În conformitate cu prevederile pct. 2.3, lit.c) din modelul contractului de antrepriză, perioada de execuție poate fi prelungită sau suspendată dacă constrângerea activității se datorează influenței factorilor climatici, care duc la imposibilitatea executării lucrărilor stabilite conform caietului de sarcini.
Data:
26 sept 2025, 17:56
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punctul 16 subpunct 3 Propunerea tehnica - Specificati ca cheltuielile pentru apa si energie electrica vor fi suportate de catre antreprenor Intrebarea: in devizele ofertate pretul la apa si energie electrica il punem 0,00 lei ??
Răspuns (29 sept 2025, 09:52):
Bună ziua,
Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.
Data:
26 sept 2025, 18:10
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punctul 40.1 La data de 02.10.2025, ora 14:00, autoritatea contractantă va organiza o ședință cu potențialii operatori economici privind clarificările aferente documentației de atribuire. Ședința va avea loc în format online. Link de conectare: ............................... Care e scopul acesteI "SEDINTE"???? Toate intrebarile si neclaritatile privind documentatia de atribuire trebuie clarificata aici in clarificari sa fie public pentru toti operatorii economici !! Rugam sa veniti cu un raspuns clar argumentat si logic (deoarece deocamdata nu este nimic logic in aceasta sedinta online) Multumim anticipat!
Răspuns (29 sept 2025, 13:27):
Bună ziua,
Scopul ședinței menționate la pct. 40.1 din anunțul de participare este de a oferi operatorilor economici interesați mai multe detalii despre programul Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM), implementat de autoritatea contractantă (IP CNED). Astfel, în cadrul ședinței vor fi prezentate detalii privind produsul de finanțare „Eficiența Energetică a blocurilor locative” și se va crea o imagine mai clară despre așteptările autorității contractante precum și importanța procedurii în contextul implementării programului.
Participare la ședință este opțională și nu va influența desfășurarea sau rezultatul procedurii de achiziție.
Data:
29 sept 2025, 10:47
Subiectul întrebării:
Răspuns (29 sept 2025, 09:52): Bună ziua, Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.
Întrebare:
Din formularea răspunsului dvs reiese că aceste cheltuieli, deși considerate ca fiind suportate de antreprenor, urmează totuși a fi acoperite prin valoarea contractului (deoarece ele sunt incluse în devizul ofertat).de catre dvs Autoritate contractanta . Va contraziceti singuri, va rog sa analizati intrebarea si sa veniti cu raspuns clar (Cum acopera Operatorul economic aceste cheltuieli daca el le sunt incluse in devizul ofertat ??????? )
Răspuns (29 sept 2025, 13:27):
Prin sintagma „suportate de antreprenor”, s-a subînțeles faptul că cheltuielile pentru apa și energia electrică nu vor fi acoperite separat de către autoritatea contractantă și trebuie incluse în oferta depusă.
Data:
2 oct 2025, 17:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini Lot 2
Întrebare:
Pozitia 6 RpVC41A se aplicat k=0,5 pentru manopera, material si utilaj?
Răspuns (3 oct 2025, 11:47):
Bună ziua,
La lotul 2, în lista cu cantități de lucrări, poz.6, coeficientul k=0,5 se va aplica la toate resursele.
Data:
3 oct 2025, 10:51
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini Lot 2
Întrebare:
Pozitia 61 IzD05B Grunduirea manuala cu un strat de vopsea de miniu de plumb la constructii metalice lipseste Volumul/Cantiatea, specificati cate t (tone) trebuie pt pozitia data ?
Răspuns (3 oct 2025, 11:51):
Bună ziua,
La poz.61 din lista cu cantități de lucrări pentru lotul 2, volumul solicitat este 0.46 t.
Totodată, vă informăm că documentul „6.2 LOT 2 - Lista cu cantități de lucrări” a fost actualizat.
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Data:
6 oct 2025, 09:30
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini word
Întrebare:
buna ziua, rugam sa plasati caietele de sarcini in format word.
Răspuns (6 oct 2025, 10:15):
Bună ziua,
Vă informăm că au fost încărcate caietele de sarcini și listele cu cantități de lucrări în format Word.
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Data:
6 oct 2025, 10:49
Subiectul întrebării:
lot1, poz.13
Întrebare:
Rugam sa specificati RAL-ul pentru coler, pentru a putea face o oferta corecta. Multumesc
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Data:
6 oct 2025, 10:50
Subiectul întrebării:
LOT.1 POZ.18
Întrebare:
Rugam sa clarificati, in descriere este hidroizolatie cu RUBEMAST, in resurse ati lasat carton bitumat, cu ce se va face hidroizolarea?
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Data:
6 oct 2025, 10:52
Subiectul întrebării:
lot.1, poz.19-20
Întrebare:
polistren extrudat sau expandat? rugam sa clarificati?
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Data:
6 oct 2025, 12:59
Subiectul întrebării:
ACCES PROIECT
Întrebare:
Buna ziua, rugam sa incarcati proiectul. Multumesc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK