1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2025 16:13
până la 06.10.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.10.2025 10:00
până la 16.10.2025 18:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 322 765,29 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2025, 16:13 - 6 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 oct 2025, 10:00 - 16 oct 2025, 18:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a scării principale a secției Psihiatrie medico-legale Chișinău, din cadrul Centrului de Medicină Legală, situat în mun. Chișinău, or. Codru, str. Câmpului, 45/4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Furdui
Telefonul de contact
022 73 87 33 / 067 744 986
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2025, 15:51
Data ultimilor modificări
26 sept 2025, 16:21
Valoarea estimată (fără TVA)
322 765,29 MDL
Achizitii.md ID
21480766
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Durata contractului
18 oct 2025 18:00 - 30 dec 2025 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a scării principale a secției Psihiatrie medico-legale Chișinău, din cadrul Centrului de Medicină Legală, situat în mun. Chișinău, or. Codru, str. Câmpului, 45/4 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CP INVEST CONSTRUCT

Preţul ofertei: 298 558,49 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări