Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21480478
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
936 810 MDL
Perioada clarificărilor:
25 sept 2025, 12:16 - 6 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 oct 2025, 11:00 - 16 oct 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform cerin'elor caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1758788405244 din 17.10.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1758788405244 din 16.10.2025, ce vizează achiziționarea Serviciilor de elaborare a studiului de fezabilitate pentru reconstrucția nodului rutier poziționat pe drumul public național R6 Chișinău–Orhei–Bălți, km 6,44, în contextul extinderii str. Bucovinei (mun. Chișinău), vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire
Oferta operatorului economic SRL „Universinj” cu prețul de 1 186 280,00 lei (un milion una sută optzeci și șase mii două sute optzeci lei, 00 bani) fără TVA și 1 423 536,00 lei (un milion patru sute douăzeci și trei mii cinci sute treizeci și șase lei, 00 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 26,63 % valoarea estimată a procedurii de achiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se respinge ca fiind inacceptabilă.
Ținând cont de prevederile art. 7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, „Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante”, dar și a art. 71 alin. 1 lit. (d) și alin. (3) al Legii pre citate, potrivit cărora „Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1758788405244 din 16.10.2025.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire
Oferta operatorului economic SRL „Universinj” cu prețul de 1 186 280,00 lei (un milion una sută optzeci și șase mii două sute optzeci lei, 00 bani) fără TVA și 1 423 536,00 lei (un milion patru sute douăzeci și trei mii cinci sute treizeci și șase lei, 00 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 26,63 % valoarea estimată a procedurii de achiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se respinge ca fiind inacceptabilă.
Ținând cont de prevederile art. 7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, „Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante”, dar și a art. 71 alin. 1 lit. (d) și alin. (3) al Legii pre citate, potrivit cărora „Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1758788405244 din 16.10.2025.
Data anulării
22 oct 2025, 15:11
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2025, 12:16
Data ultimilor modificări
22 oct 2025, 15:11
Achizitii.md ID
21480478
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK