1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2025 08:11
până la 06.10.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 06.10.2025 09:30
până la 15.10.2025 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 284 557 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2025, 8:11 - 6 oct 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 6 oct 2025, 9:30 - 15 oct 2025, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de proiectare pentru „Reaparația capitală a bibliotecii orășenești „M. Eminescu” din or. Cimișlia”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulia Sobețchi
Telefonul de contact
024124135
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2025, 8:06
Data ultimilor modificări
25 sept 2025, 8:11
Valoarea estimată (fără TVA)
284 557 MDL
Achizitii.md ID
21480278
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Durata contractului
17 oct 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare pentru „Reaparația capitală a bibliotecii orășenești „M. Eminescu” din or. Cimișlia” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
25.09.25 08:11
duae_proiectare.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
25.09.25 08:11
caiet de sarcini bibliotecă.pdf caiet de sarcini bibliotecă.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
25.09.25 08:11
Documentele lotului
anunț de participare.semnat.pdf
-Anunț de participare
25.09.25 08:11
caiet de sarcini bibliotecă.pdf
-Caiet de sarcini
25.09.25 08:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 360 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CONSIL PRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 364 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări