Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 448 336,12 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2025, 16:08 - 29 sept 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 sept 2025, 0:00 - 10 oct 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a fațadei și a subsolului din incinta sediului MAI

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71, alin. (1), lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Data anulării
22 oct 2025, 11:17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grisca Rodica
Telefonul de contact
255-664
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2025, 16:08
Data ultimilor modificări
22 oct 2025, 11:18
Achizitii.md ID
21480198
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
27 sept 2025, 14:24
Subiectul întrebării:
Lista cu cantitățile de lucrări
Întrebare:
Nu a fost gasita "Lista cu cantitățile de lucrări"
Răspuns (28 sept 2025, 10:55):
Buna ziua Accesați direct lotul acolo sunt atașate caietele de sarcini https://achizitii.md/ro/public/tender/21480198/lot/12148759/
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.