Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21480198
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 448 336,12 MDL
Perioada clarificărilor:
24 sept 2025, 16:08 - 29 sept 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 sept 2025, 0:00 - 10 oct 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație a fațadei și a subsolului din incinta sediului MAI
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71, alin. (1), lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Data anulării
22 oct 2025, 11:17
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2025, 16:08
Data ultimilor modificări
22 oct 2025, 11:18
Achizitii.md ID
21480198
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a fațadei și a subsolului din incinta sediului MAI
Buget: 1448336.12 MDL
Anulată
Data:
27 sept 2025, 14:24
Subiectul întrebării:
Lista cu cantitățile de lucrări
Întrebare:
Nu a fost gasita "Lista cu cantitățile de lucrări"
Răspuns (28 sept 2025, 10:55):
Buna ziua
Accesați direct lotul acolo sunt atașate caietele de sarcini
https://achizitii.md/ro/public/tender/21480198/lot/12148759/
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK