Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
24.09.2025 11:18
până la 01.10.2025 16:00
până la 01.10.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.10.2025 16:00
până la 07.10.2025 16:00
până la 07.10.2025 16:00
3
Licitaţie
08.10.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
666 666,66 MDL
Perioada clarificărilor:
24 sept 2025, 11:18 - 1 oct 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 oct 2025, 16:00 - 7 oct 2025, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea și instalarea panourilor fotovoltaice (conform documentației standard)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str.Sovetscaia 65
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2025, 11:18
Data ultimilor modificări
29 sept 2025, 13:50
Achizitii.md ID
21479819
MTender ID
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Achiziționarea și instalarea panourilor fotovoltaice
Buget: 666666.66 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Istoricul documentului
-
documentația standard.docx
ID: 0e7066bb-3331-42a7-948e-fafcee0c5f72
Documentele la ofertă
-
documentația standard.docx
ID: 0e7066bb-3331-42a7-948e-fafcee0c5f72
Documentele la ofertă
-
documentația standard.docx
ID: 0e7066bb-3331-42a7-948e-fafcee0c5f72
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
29.09.25 13:50
anunț de participare.docx
Istoricul documentului
-
anunț de participare.docx
ID: 216cae39-d20e-4052-800c-56314640d48b
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.docx
ID: 216cae39-d20e-4052-800c-56314640d48b
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.docx
ID: 216cae39-d20e-4052-800c-56314640d48b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
29.09.25 13:50
Data:
24 sept 2025, 13:43
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Publicati proiectul de executie, si lista cu cantitati de lucrari , daca se solicita instalarea utilajului
Răspuns (24 sept 2025, 14:44):
Bună ziua, în documentația standard, caietul de sarcini sunt indicate toate cerințele, inclusiv se solicită și documentația de proiect.
Data:
24 sept 2025, 14:23
Subiectul întrebării:
Materiale de construcție pentru 92 panouri, (elemente de fixare, profil, cablu, fir electric, cleme, terminal inelar, cutii și lăzi pentru automate, șuruburi, conectori, furtun, tub gofrat, canal cablu)
Întrebare:
Cablu, ce fel de cablu ce lungime?
Răspuns (24 sept 2025, 14:49):
Bună ziua, toate materialele de construcție inclusiv cablul se vor indica în devizul de cheltuieli corespunzător documentației de proiect.
Data:
25 sept 2025, 08:45
Subiectul întrebării:
Răspuns (24 sept 2025, 14:44): Bună ziua, în documentația standard, caietul de sarcini sunt indicate toate cerințele, inclusiv se solicită și documentația de proiect.
Întrebare:
Specificati va rog unde anume solicitati Proiectarea
Răspuns (25 sept 2025, 09:49):
Bună ziua, este indicat în documentație, adresa: or. Bender, str. Sovetscaia, 65, Penitenciarul nr. 12-Bender.
Data:
25 sept 2025, 08:49
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Conform anunț de participare.docx pct 17. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea, solicitati Documentația de deviz Formularele 3, 5, 7, în formă desfășurată confirmat prin semnătură electronică sau semnătura și ștampila participantului; Obligatoriu in baza la ce noi urmeaza sa elaboram aceasta doc. de deviz?
Răspuns (25 sept 2025, 09:52):
Bună ziua, conform documentației standard (caietul de sarcini), este specificat, devizele de cheltuieli se vor prezenta în termen de 1 zi la solicitarea AC, respectiv după efectuarea proiectului, prezentarea documentației de proiect etc.
Data:
25 sept 2025, 08:50
Subiectul întrebării:
Tipul procedurii Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Întrebare:
Dar initiati o procedura ce prevede instalare, proiectare???
Răspuns (25 sept 2025, 09:55):
Bună ziua, reieșind din calculele efectuate a materialelor și lucrărilor, respectiv AC decide și stabilește tipul procedurii.
Data:
29 sept 2025, 11:31
Subiectul întrebării:
Darea in exploatarea
Întrebare:
Nu vedem incluse lucrari de darea in exploatarea.Conform CPL aceste lucrari se achita de BENEFICIAR. Clarificati va rugam
Răspuns (29 sept 2025, 13:37):
Bună ziua, darea în exploatare are loc după efectuarea lucrărilor. Vor fi operate modificări în documentație.
Data:
29 sept 2025, 11:32
Subiectul întrebării:
ANSC
Întrebare:
Buna ziua. Noi vom face apel la ANSC pentru ca nu ati pus corect procedura de achizitii. Ea va fi anulata.
Răspuns (29 sept 2025, 13:40):
Bună ziua, tipul procedurii a fost ales în baza Articolul 3 al Legii nr. 131/2015 cu privire la achizițiile publice.
Data:
30 sept 2025, 10:09
Subiectul întrebării:
Procedura
Întrebare:
Buna ziua.Anulati procedura si faceni noua de lucrari. Ce ati publicat voi nu este bunuri, da sunt lucrari.Sau excludeti Efectuarea lucrărilor de instalare a sistemului fotovoltaica. Cand faceti noua de lucrari totodata incarcati si Deviz de Cheltueli (Caiet de Sarcini ).Chear daca ati face si asta licitatia, Agentia Achizitii Publice va anula pe ea pentru ca nu este procedura corecta.Pentru mai multa informatia apelati pe Agentia Multumim.
Răspuns (30 sept 2025, 10:55):
Bună ziua, AC alege tipul procedurii de achiziție, AC nu poate încărca devizele (conform caietului de sarcini se solicită proiectarea ( achiziționarea bunurilor menționate și respectiv instalarea panourilor, darea în exploatare etc). Procedura poate avea ca obiect atât bunuri, servicii și lucrări, obiectul principal al procedurii este bunuri. Art. 3 din Legea 131/2015. O zi bună.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK