Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
15 370 679,02 MDL
Perioada clarificărilor:
24 sept 2025, 9:57 - 6 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 oct 2025, 10:00 - 15 oct 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de construcţii de canalizare de ape reziduale, repetat II
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1 lit g). Având ca temei Raportul de monitorizare nr. 319 din 13.10.2025, întocmit de Agenția Achiziții Publice, grupul de lucru pentru achiziții publice dispune anularea procedurii respective.
Ca măsură de remediere, Autoritatea Contractantă a decis anularea procedurii în cauză, urmând să corecteze abaterile constatate și să inițieze o nouă procedură de achiziție, în conformitate cu prevederile legale și recomandările formulate în raportul de monitorizare.
Ca măsură de remediere, Autoritatea Contractantă a decis anularea procedurii în cauză, urmând să corecteze abaterile constatate și să inițieze o nouă procedură de achiziție, în conformitate cu prevederile legale și recomandările formulate în raportul de monitorizare.
Data anulării
22 oct 2025, 8:26
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2025, 9:57
Data ultimilor modificări
22 oct 2025, 8:26
Achizitii.md ID
21479786
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de construcţii de canalizare de ape reziduale, repetat II
Buget: 15370679.02 MDL
Anulată
Data:
24 sept 2025, 12:18
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
licitatia a mai avut loc:Numărul procedurii:ocds-b3wdp1-MD-1745412346661, ati avut si un cistigator. Care este motivul relicitarii, sau e alt obiect?
Răspuns (24 sept 2025, 15:24):
Contractul semnat și înregistrat a fost reziliat din motivul neînceperii lucrărilor în termen.
Data:
24 sept 2025, 12:20
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
aveti contract semnat si inregistrat ce se intimpla?
Răspuns (24 sept 2025, 15:24):
Contractul semnat și înregistrat a fost reziliat din motivul neînceperii lucrărilor în termen.
Data:
25 sept 2025, 09:56
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Pe saitul AAP acest contract este valabil. Putem sa nimerim in situatie cind pe obiect va fi litigiu. Orizont nu a lansat lucrarile din ce motiv? Va fi introdus in lista de interdictii?
Răspuns (25 sept 2025, 10:10):
Dacă sunteti interesați în achiziție, vă rugăm să depuneți oferta, în rest sunt chestiuni tehnice legate de AC și nu vizează nici un ofertant la prezenta achiziție.
Data:
25 sept 2025, 21:57
Subiectul întrebării:
Raspunsuri
Întrebare:
Dacă sunteti interesați în achiziție, vă rugăm să depuneți oferta, în rest sunt chestiuni tehnice legate de AC și nu vizează nici un ofertant la prezenta achiziție. IGNORATI ART 7, TRANSPARENTA IN ACHIZITIILE PUBLICE. Ca sa depunem oferta e important sa înțelegem ce sa întâmplat cu contractul precedent, motivele reale a rezilierii. Speram ca nu aveți ce ascunde.
Răspuns (26 sept 2025, 09:17):
Contractul semnat și înregistrat a fost reziliat din motivul neînceperii lucrărilor în termen.
Data:
30 sept 2025, 14:06
Subiectul întrebării:
sursa de finantare
Întrebare:
Rugam sa specificati sursa de finantarea a proiectului
Răspuns (30 sept 2025, 14:33):
50% ONDRL 50% buget local
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK