Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
23.09.2025 16:39
până la 03.10.2025 15:00
până la 03.10.2025 15:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
03.10.2025 15:00
până la 06.10.2025 16:00
până la 06.10.2025 16:00
3
Licitaţie
07.10.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 sept 2025, 16:39 - 3 oct 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 oct 2025, 15:00 - 6 oct 2025, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Echipamente de răcire şi de ventilare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2000, MOLDOVA, Ialoveni, locality, Ialoveni, Mileştii Mici
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Caracuian Ludmila
Telefonul de contact
+37367738434
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2025, 15:54
Data ultimilor modificări
24 sept 2025, 14:47
Achizitii.md ID
21479626
MTender ID
CPV
42500000-1 - Echipamente de răcire şi de ventilare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Instalație frigorifică (pentru producerea vinurilor spumante).
Buget: 1000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Instalație frigorifică (pentru producerea vinurilor spumante).
Data:
24 sept 2025, 14:47
Subiectul întrebării:
Detalii
Întrebare:
1 -Anul fabricării/producerii utilajului obligatoriu 2025.- VA rugam, motivati.
- Prezentarea tuturor documentelor necesare pentru depunerea dosarului pentru subvenționare.- Mai detaliat
- Prezentarea documentației tehnice a utilajului în limba română (rusă).- Nu contravine Legislatiei privind Achizitiile publice?
Instalație frigorifică
(pentru producerea
vinurilor spumante):
Agregat pentru răcirea apei
cu rezervor (V=2000 l) și
pompă centrifugală pentru
producerea vinurilor
spumante - Nicaieri NU e indicata necesitatea montarii, punerii in functiune, etc.
Angajament privind suportul tehnic
și profesional până la punerea în
funcțiune a utilajului-- Va rugam, explicati mai detaliat. Daca e OBLIGATORIU
Răspuns (25 sept 2025, 10:18):
Privind clarificările invocate, Grupul de lucru pentru achizițiile de bunuri, lucrări și servicii, instituit în cadrul Î.S ”Combinatul de Vinuri de Calitate ”Mileștii Mici” în baza Ordinului nr. 27 din 13 martie 2025, cu respectarea prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la Î. S ”Combinatul de Vinuri de Calitate Mileștii Mici”, aprobat prin decizia Consiliului de Administrație din 26 iulie 2024, (în continuare – Regulament), Vă comunică următoarele:
- motivarea solicitării anului fabricării/producerii utilajului în 2025 o considerăm inoportună. Întreprinderea are nevoie de utilaje noi, performante, de ultimă generație (cu potențial deplin de eligibilitate pentru subvenționare);
- în caz de eventuală necesitate, ofertantul va oferi/pune la dispoziția solicitantului toată documentația necesară privind utilajul furnizat;
- prezenta procedură se referă la procurarea utilajului și punerea lui în funcțiune, cu toate operațiunile tehnice de rigoare incluse;
- clauza privind punerea în funcțiune se conține în p.11 din Anunțul de participare.
- angajamentul privind suportul tehnic și profesional este solicitat cu scopul de a primi asigurări că toate resursele tehnice şi profesionale necesare la realizarea proiectului vor fi acordate de ofertant fără costuri adiționale pentru achizitor.
Data:
24 sept 2025, 17:39
Subiectul întrebării:
Garantia penru oferta
Întrebare:
Buna ziua,
Conform art. 68 alin. (6) din Legea nr. 131/2015 privind achizitiile publice: "(6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată." Vă rugăm să reanalizați condiția impusă și să aliniați cuantumul garanției la limita legală prevăzută de cadrul normativ în vigoare.
Răspuns (25 sept 2025, 15:09):
Î. S ”Combinatul de Vinuri de Calitate Mileștii Mici desfășoară procedurile de achiziții în baza ”Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la ÎS ”Combinatul de Vinuri de Calitate ”Mileștii Mici” elaborat în conformitate cu Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.351/2020 și în temeiul art.8 alin.(7) lit.r) din Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală, de către Consiliul de Administrație al ÎS ”CVC ”Mileștii Mici”.
https://shorturl.at/8a6r4
Respectiv, solicitarea garanției reprezintă un instrument de asigurare a bunei colaborări în scopul optimizării proceselor de renovare și modernizare a Întreprinderii.
Data:
25 sept 2025, 14:42
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Termenii și condițiile de achitare solicitate: achitare în avans 50% (la semnarea contractului), 40% la
livrare (la depozitul cumpărătorului), 10% la punerea în funcțiune a utilajului (la locul exploatării)- punerea in functiiune este o procedura total independenta, Daca se solicita montarea, conecratea la conducte, verificarea sub presiune, conectarea electrica etc, Va rog confirmati. Si in caz afirmativ, Va rugam sa atasati caietul de Sarcini, specificatia materialelor necesare conform proiecrului si schita de executie.
Răspuns (26 sept 2025, 08:37):
Întreprinderea preconizează achiziția respectivă pentru cea mai optimălă ulterioară conectare la rețelele existente.
Data:
26 sept 2025, 11:23
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Va rugam, oferiti o specificatie ampla si detaliata s chillerului ce preconizati sa il achizitionati. Va rugam, oferiti explicit volumul de lucrari, scheme de conexiune etc. In caz contrar, Va indemnam sa le intocmiti si doar duca asta sa planificati achizitia.
Răspuns (26 sept 2025, 14:27):
Caracteristicile de bază a Instalației frigorifice (pentru producerea vinurilor spumante) sunt indicate în Anunțul de participare și conțin parametrii principali, pentru a oferi Întreprinderii un spectru cât mai larg de oferte.
Instalație frigorifică (pentru producerea vinurilor spumante).
Data:
26 sept 2025, 21:34
Subiectul întrebării:
Incalcarea Legislatiei referitor la Garantia pentru oferta
Întrebare:
Va atragem atentia sa nu incalcati Legislatia referitor la suma Garantiei pentru oferta. Nu pot fi acceptate nici un fel de argumente de tip "un instrument de asigurare a bunei colaborări în scopul optimizării proceselor de renovare și modernizare a Întreprinderii". Nu transformati in circ o licitatie publica!
Conform art.68 din Legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice alin.(6) "Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată". Solicitam sa Va conformati prevederilor Legislatiei in vigoare! Daca nu aveti specialisti in achizitii publice consultativa cu Agentia Achizitii Publice. In caz contrar Licitatia va fi oricum anulata cu asa cerinte ilegitime.
Instalație frigorifică (pentru producerea vinurilor spumante).
Data:
27 sept 2025, 11:42
Subiectul întrebării:
Rezervor (V=2000 l) și pompă centrifugală
Întrebare:
Solicitam sa clarificati daca:
1) Rezervorul V= 2000 L este integrat in Instalația frigorifică sau este un reservor separat de la Instalația frigorifică si conectat la ea prin fortun?
2) Pompa centrifugala este integrata in Instalația frigorifică sau separata de la Instalația frigorifică si conectata la ea prin fortun?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK