1
Perioada de actualizare
de la 23.09.2025 08:50
până la 03.10.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2025 10:00
până la 13.10.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 173 132,21 MDL
Perioada clarificărilor: 23 sept 2025, 8:50 - 3 oct 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2025, 10:00 - 13 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor Pavilioane pentru piața agricolă pe teritoriul nr. cad. 9201103.712, mun. Ungheni, str. Decebal f/n
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37378883842
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2025, 8:37
Data ultimilor modificări
23 sept 2025, 8:50
Valoarea estimată (fără TVA)
173 132,21 MDL
Achizitii.md ID
21479145
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
15 oct 2025 08:00 - 30 dec 2028 08:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor Pavilioane pentru piața agricolă pe teritoriul nr. cad. 9201103.712, mun. Ungheni, str. Decebal f/n CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
11.3. documentatie de licitatie dș ungheni.docx
Documentele la ofertă
- Documentație de atribuire
23.09.25 08:50
11.2. duae dș ungheni.doc
Documentele la ofertă
- DUAE
23.09.25 08:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Convencon

Preţul ofertei: 157 392,92 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări