1
Perioada de actualizare
de la 22.09.2025 11:53
până la 23.09.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2025 12:00
până la 26.09.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 32 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 sept 2025, 11:53 - 23 sept 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2025, 12:00 - 26 sept 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Calendare de perete personalizate 2026 - 500 buc.
Calendare de birou personalizate 2026 - 500 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188688
Datele achizitiei
Data publicării
22 sept 2025, 11:46
Data ultimilor modificări
22 sept 2025, 11:53
Valoarea estimată (fără TVA)
32 000 MDL
Achizitii.md ID
21478721
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
30 sept 2025 11:51 - 30 dec 2025 11:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calendare personalizate 2026 CPV: 22120000-7 - Publicaţii
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Print Caro

Preţul ofertei: 30 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Până la termenul limită – data 26.09.2025, ora 12.00 au depus oferte 5 (cinci) ofertanți: 1) „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 30000,00 de lei fără TVA. 2) „ARTPOLIGRAF” SRL cu propunerea financiară în sumă de 30500,00 de lei fără TVA. 3) ÎS FEP "Tipografia Centrală" cu propunerea financiară în sumă de 31350,00 de lei fără TVA. 4) ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” cu propunerea financiară în sumă de 40000,00 de lei fără TVA. 5) SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 51256,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Ofertele prezentate de operatorii economici „PRINT CARO” SRL, „ARTPOLIGRAF” SRL, ÎS FEP „Tipografia Centrală" corespund tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în sumă de 32000,00 de lei fără TVA). Datorii față de bugetul de stat nu sunt. Oferta operatorului economic ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” nu corespunde cerințelor solicitate și se respinge, din motiv că propunerea financiară prezentată (40000,00 lei) depășește valoarea estimată planificată a achiziției (32000,00 lei). Oferta operatorului economic „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL nu corespunde cerințelor solicitate și se respinge, deoarece propunerea financiară prezentată (51256,00 lei) depășește valoarea estimată planificată a achiziției (32000,00 lei). Oferta cu cel mai scăzut preț este de la operatorul economic „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 30000,00 de lei fără TVA. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1758530824608 din 22.09.2025 privind achiziționarea Publicațiilor tipografice: Calendare personalizate 2026, Cod CPV 22120000-7, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 30000,00 lei fără TVA/36000,00 lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice, se încadrează în valoarea planificată a achiziției și are cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Artpoligraf

Preţul ofertei: 30 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 31 350 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

IS Combinatul poligrafic din Chisinau

Preţul ofertei: 40 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

“Tipografia Nr.1”

Preţul ofertei: 51 256 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări