1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2025 12:01
până la 24.09.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2025 13:00
până la 29.09.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 240 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2025, 12:01 - 24 sept 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2025, 13:00 - 29 sept 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anuntului de participare si caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2025, 11:46
Data ultimilor modificări
22 sept 2025, 11:39
Valoarea estimată (fără TVA)
1 240 500 MDL
Achizitii.md ID
21478061
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
1 oct 2025 12:00 - 31 dec 2025 12:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
ucrări capitale pentru reamenajarea holului de acces de la intrarea principală a clădirii administrative, amplasată pe bud. Ștefan cel Mare nr. 180, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
19.09.25 12:01
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
19.09.25 12:01
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
22.09.25 11:39
ds_lucrari. .docx
Documentele la ofertă
-DS
22.09.25 11:39
proces verbal vizita obiectului.pdf proces verbal vizita obiectului.pdf
Documentele la ofertă
- act confirmativ de vizitare a obiectului
22.09.25 11:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Apis-Miele

Preţul ofertei: 959 602,08 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ALIOTON TEH

Preţul ofertei: 1 190 071,19 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a fost declarat câștigător, întrucât: • A îndeplinit integral cerințele de calificare prevăzute în documentația de atribuire; • A obținut cel mai mare punctaj, respectiv 99,44%, fiind clasat pe locul 1 conform factorilor de evaluare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 1 239 815,94 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări