Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21477812
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
15 739 291,66 MDL
Perioada clarificărilor:
19 sept 2025, 8:40 - 16 oct 2025, 8:47
Perioada de depunere a ofertelor:
16 oct 2025, 8:47 - 26 oct 2025, 7:47
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Amenajarea pieței agricole din municipiul Ungheni și asigurarea condițiilor optime de comercializare pentru producătorii agricoli locali; Crearea mecanismelor de promovare a produselor locale și facilitare a activității producătorilor.
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1 lit. g a Legii nr. 131/2015. Argumentare: În cadrul procedurii pe platforma de achiziții, au fost transmise mai multe întrebări de clarificare de către operatorii economici, în special referitor la caietul de sarcini și proiectul de execuție, fiind invocate omisiuni și neconcordanțe în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este în imposibilitate de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 a Legii nr. 131/2015, prin urmare este necesar de anulat prezenta licitație, deoarece lucrările nu pot fi executate conform caietului de sarcini prezentat. Autoritatea contractantă transmite înapoi către primăria Ungheni documentația tehnică pentru actualizare și înlăturarea deficiențelor de ordin tehnic.
Data anulării
14 oct 2025, 8:47
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2025, 8:40
Data ultimilor modificări
14 oct 2025, 8:47
Achizitii.md ID
21477812
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Pavilioane pentru piața agricolă pe teritoriul nr. cad. 9201103.712, mun. Ungheni, str. Decebal f/n
Buget: 15739291.66 MDL
Anulată
Data:
19 sept 2025, 11:04
Subiectul întrebării:
Caiete de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Lipsesc caietele de sarcini, publicatile ! De dorit formularele desfasurate.Multumim anticipat.
Răspuns (19 sept 2025, 15:10):
Vă rugăm să examinați fișierul încărcat în sistem sub denumirea 10.4. caietul de sarcini piața ungheni.semnat.pdf
Data:
22 sept 2025, 11:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in devizul 2-1-1 la poz 4, lipseste resursul - Beton - cauaza eliminarii resursului dat?
Răspuns (23 sept 2025, 10:55):
Vă rugăm să luați în considerație includerea poziției Beton conform indicatorului CA03F, cu resursa Beton C20/25 și norma 1,025.
Data:
23 sept 2025, 15:29
Subiectul întrebării:
Punctul 21
Întrebare:
Putem prezenta si linii creditare pentru a satisface cerinta la punctul 21?
Răspuns (24 sept 2025, 09:07):
La evaluare autoritatea contractantă Va accepta și resurse creditare sau alte mijloace financiare. Ofertantul economic trebuie să demonstreze situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizată şi înregistrată de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară.
Data:
23 sept 2025, 15:32
Subiectul întrebării:
Termen de executie
Întrebare:
Dvs cereti sa fie executate lucrarile in 6 luni, dar contractul e pina la 31.12.2028.In acest context, ne explicati cum vor fi repartizate resursele financiare? Pe ani sau in cazul in care in 2026 se executa toate lucrarile, se vor achita tot in 2026 si toti banii?
Răspuns (24 sept 2025, 09:11):
Vă informăm că pentru proiect vor fi alocate mijloace financiare în limita bugetului disponibil din Fondul Național pentru Dezvoltare Regională și Locală pentru perioada de execuție a contractului.
Data:
25 sept 2025, 15:28
Subiectul întrebării:
Răspuns (23 sept 2025, 10:55): Vă rugăm să luați în considerație includerea poziției Beton conform indicatorului CA03F, cu resursa Beton C20/25 și norma 1,025.
Întrebare:
Buna ziua. Explicati va rog cauza elimirarii din caietul de sarcini a Betonului ??? sunt aproximativ 51 m3 de Beton, aceasta inseamna aproximativ 75 000 - 80 000 lei reiese ca valoarea estimativa nu a fost calculata corect deoarece a fost micsorata Ar corect sa nu adaugam nici noi Operatorii economici, aceasta resursa si ulterior se va adauga ca aditional . Rugam clarificare!!!
Răspuns (26 sept 2025, 10:52):
Vă informăm că valoarea estimată este cea indicată în anunț, care a fost verificată și este corectă. Oferta conformă o să includă cantitatea și tipul de beton specificat la răspunsul anterior.
Data:
25 sept 2025, 16:05
Subiectul întrebării:
deviz 2-1-1
Întrebare:
RpED09A material - Cablu din cupru sau aluminiu cu rezistenta marita la flacari 421,785 m specificati ce sectiune a cablului este necesar ?
Răspuns (26 sept 2025, 11:26):
Este necesar de Cablu SIP-2A 3 x 70 +1 x 54.6 mm²
Data:
25 sept 2025, 16:08
Subiectul întrebării:
adaugator la intrebarea anterioara
Întrebare:
referinta - pozitia 19
Răspuns (26 sept 2025, 11:26):
Este necesar de Cablu SIP-2A 3 x 70 +1 x 54.6 mm²
Data:
25 sept 2025, 16:39
Subiectul întrebării:
deviz 2-1-2
Întrebare:
pozitia 19 DE18A din ce motiv a fost exclusa resursa Ciment portland M400 saci, (pentru rosturi) - 12 895,68 kg ?
Răspuns (26 sept 2025, 11:50):
Producătorii de pavaj tip cărămidă VIBROPRESAT (solicitat de autoritatea contractanta) insistă la folosirea pentru rosturile finale doar a nisipului pur, pentru păstrarea integră a aspectului final al îmbrăcămintei de pavele. Solicităm să vă conformați pentru a nu compromite materialul.
Data:
25 sept 2025, 16:43
Subiectul întrebării:
deviz 2-1-2
Întrebare:
La fel pozitia 20 DE09A Borduri de piatra pentru trotuare, avind dimensiunile 30x25 cm, pe fundatie de beton 35x15 cm (Bordura de drum 100.30.15) sau exclus resursele precum ciment 4012 kg si nisip 11.57 m3 ceea ce nu este admisibil excluderea acestor resurse pentru montarea bordurilor Clarificati va rog aceasta situatie !!!!
Răspuns (26 sept 2025, 11:56):
La montarea bordurilor se va folosi Beton marfa, clasa C16/20, care va fi însoțit de certificat de conformitate și pașaport de însoțire a mărfii. Este exclus prepararea mortarului pe șantier, fapt pentru care s-au exclus resursele ciment, nisip și apa.
Data:
26 sept 2025, 13:19
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 sept 2025, 10:52): Vă informăm că valoarea estimată este cea indicată în anunț, care a fost verificată și este corectă. Oferta conformă o să includă cantitatea și tipul de beton specificat la răspunsul anterior.
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta, De ce noi OE am trebui sa adaugam un material care el nu este prevazut in caiet de sarcini Daca anterior mentionati ca devizele au fost verificate si sunt corecte?????? Rugam sa reveniti cu un raspuns clar argumentat
Răspuns (14 oct 2025, 08:47):
În temeiul art. 71 alin. 1 lit. g a Legii nr. 131/2015. Argumentare: În cadrul procedurii pe platforma de achiziții, au fost transmise mai multe întrebări de clarificare de către operatorii economici, în special referitor la caietul de sarcini și proiectul de execuție, fiind invocate omisiuni și neconcordanțe în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este în imposibilitate de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 a Legii nr. 131/2015, prin urmare este necesar de anulat prezenta licitație, deoarece lucrările nu pot fi executate conform caietului de sarcini prezentat. Autoritatea contractantă transmite înapoi către primăria Ungheni documentația tehnică pentru actualizare și înlăturarea deficiențelor de ordin tehnic.
Data:
29 sept 2025, 08:31
Subiectul întrebării:
raspunsuri evazive
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să veniți cu clarificări detaliate și explicite, într-un termen rezonabil, astfel încât să dispunem de timpul necesar pentru a analiza răspunsurile și a le integra corespunzător în oferta noastră. Totodată, solicităm să evitați transmiterea unor răspunsuri pur formale, comunicate în ultimele 10–20 de minute înainte de închiderea perioadei de clarificări, deoarece acest fapt nu ne-ar permite o analiză corespunzătoare
Răspuns (14 oct 2025, 08:47):
În temeiul art. 71 alin. 1 lit. g a Legii nr. 131/2015. Argumentare: În cadrul procedurii pe platforma de achiziții, au fost transmise mai multe întrebări de clarificare de către operatorii economici, în special referitor la caietul de sarcini și proiectul de execuție, fiind invocate omisiuni și neconcordanțe în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este în imposibilitate de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 a Legii nr. 131/2015, prin urmare este necesar de anulat prezenta licitație, deoarece lucrările nu pot fi executate conform caietului de sarcini prezentat. Autoritatea contractantă transmite înapoi către primăria Ungheni documentația tehnică pentru actualizare și înlăturarea deficiențelor de ordin tehnic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK