1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2025 11:57
până la 29.09.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.09.2025 10:00
până la 09.10.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 105 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 sept 2025, 11:57 - 29 sept 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 sept 2025, 10:00 - 9 oct 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 5: Subscriere anuală pentru soluția de backup Simpana CommVault
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pîrvu Tamara
Telefonul de contact
022822435
Datele achizitiei
Data publicării
18 sept 2025, 11:31
Data ultimilor modificări
18 sept 2025, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
105 000 MDL
Achizitii.md ID
21477536
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
13 oct 2025 11:44 - 30 dec 2026 11:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 5: Subscriere anuală pentru soluția de backup Simpana CommVault CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
18.09.25 11:57
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
18.09.25 11:57
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
18.09.25 11:57
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
18.09.25 11:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 104 670 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări