Achiziţie publică
21476785
Servicii de implementare a soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane – recrutare, angajare, administrare personal (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
1
Perioada de actualizare
de la 17.09.2025 09:41
până la 10.10.2025 11:00
până la 10.10.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.10.2025 11:00
până la 24.10.2025 11:00
până la 24.10.2025 11:00
au rămas 13 zile
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
2 975 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
17 sept 2025, 9:41 - 10 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 oct 2025, 11:00 - 24 oct 2025, 11:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Licențe aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal, cu 1 an de suport de la producător inclus);
Servicii de implementare ale soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii de instruire aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport) aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal
Servicii pentru dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare
Servicii de implementare ale soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii de instruire aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport) aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal
Servicii pentru dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2025, 9:19
Data ultimilor modificări
1 oct 2025, 8:09
Valoarea estimată (fără TVA)
2 975 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21476785
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2026 09:31 - 30 dec 2026 09:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licențe aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal, cu 1 an de suport de la producător inclus
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de implementare ale soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de instruire aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport) aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Servicii pentru dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare r.doc
Istoricul documentului
-
1. anunt de participare r.doc
ID: 7269ac7a-00f5-4d02-89fc-cd4eccb4f58d
tenderNotice
-
1. anunt de participare r.doc
ID: 7269ac7a-00f5-4d02-89fc-cd4eccb4f58d
tenderNotice
tenderNotice
-
1.10.25 08:09
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK