Achiziţie publică
21476694
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2025 08:18
până la 02.10.2025 11:00
până la 02.10.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2025 11:00
până la 17.10.2025 11:00
până la 17.10.2025 11:00
au rămas 6 zile
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
846 700 MDL
Perioada clarificărilor:
18 sept 2025, 8:18 - 2 oct 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 oct 2025, 11:00 - 17 oct 2025, 11:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2025, 16:44
Data ultimilor modificări
18 sept 2025, 9:15
Valoarea estimată (fără TVA)
846 700 MDL
Achizitii.md ID
21476694
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
3 nov 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 42.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
scrisoare invitație procedura.signed.pdf
scrisoare invitație procedura.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
18.09.25 08:18
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Data:
18 sept 2025, 09:15
Subiectul întrebării:
Denumirea bunului- Sordin Supreme MIL CC
Întrebare:
Cele mai neplacute momente la o achizitie publica: cand autoritatea contractantă introduce direct *marca și modelul* in denumirea produsului.
De fapt, legislația achizițiilor publice (atat la nivel national, cat si in directivele UE) spune clar ca *menționarea denumirii comerciale/marcii e permisa doar cu adaosul „sau echivalent”**. In caz contrar, documentatia risca sa fie considerata restrictiva si discriminatorie. Exact! E paradoxal: cand autoritatea contractanta plasează si poza in caietul de sarcini „Sordin”, toti operatorii economici sar automat spre compania care distribuie exact acel model. Se creează impresia ca există un singur furnizor, desi in realitate sunt multe produse similare, cu aceleasi caracteristici tehnice si chiar mai bune. E un fel de canalizare artificiala a concurentei in loc sa fie competitie reala intre modele echivalente, se transforma intr-o „vanatoare” catre un singur brand... dezamagit, Succes in procurari !!! O zi frumoasa in continuare.
Răspuns (18 sept 2025, 13:57):
Bună ziua, caietul de sarcini a fost rectificat.
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Data:
1 oct 2025, 16:28
Subiectul întrebării:
Sistema de participare
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta,
Nu este pe deplin clar modul in care va fi desfasurata procedura de achizitie.
Va rugam sa precizati daca aceasta va avea loc prin intermediul platformei *mtender.gov.md, cu aplicarea documentelor standard prevazute de Legea achizitiilor publice, sau conform documentatiei plasate pe pagina *www.spps.md, cu prezentarea fizica a dosarului de participare.
In cazul in care procedura are loc cu prezentarea dosarului de participare fizic, va rugam sa clarificati care este rolul publicarii pe platforma MTender ?! – doar cu caracter informativ sau agentii economici vor putea incarca in sistem actele necesare participarii?
Va multumim anticipat pentru clarificari.
Răspuns (2 oct 2025, 10:32):
Bună ziua, procedura de achiziție se desfășoară conform dispozițiilor Regulamentului UE nr. 2509/2024 și Anexa II Achiziții publice din Acordul de finanțare dintre Republica Moldova, România și Comisia Europeană. Procedura nu se desfășoară prin intermediul platformei MTender. Publicarea INVITAȚIEI LA LICITAȚIE prin intermediul Platformei are caracter informativ și s-a efectuat în scopul asigurării participării operatorilor economici interesați la procedură. Totodată, documentația de atribuire conform Formularelor stabilite este publicată pe pagina web a autorității contractante: www.spps.md.
Astfel, în conformitate cu cerințele menționate în pct.9 din formularul SP2 INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI: 9.1 Ofertele trebuie trimise autorității contractante înainte de termenul limită specificat în Anunțul de contract de furnizare. Acestea trebuie să includă toate documentele specificate la punctul 10 din prezentele Instrucțiuni și să fie trimise la următoarea adresă: Serviciul Protecție și Pază de Stat, mun. Chişinău, str. Sfatul Ţării, 26 (luni - vineri între orele 08.00-17.00).
Ofertele trebuie să respecte următoarele condiții:
9.2 Toate ofertele trebuie depuse într-un original, marcat „original”, și indicat numărul proiectului (având în vedere considerațiile de mediu, se solicită cât mai puține copii posibil, cu imprimare față-verso, material degradabil pentru dosare, prezentări etc.) copii semnate în același mod ca originalul și marcate „copie”.
9.3 Ofertele trebuie depuse:
(a) fie prin poștă, fie prin servicii de curierat, caz în care dovada va fi constituită de ștampila poștală sau data de pe chitanța de depunere;
(b) fie prin livrare personală la sediul autorității contractante de către participant în persoană sau printr-un agent, caz în care dovada va fi constituită de confirmarea de primire;
9.4 Toate ofertele, inclusiv anexele și toate documentele justificative, trebuie depuse într-un plic sigilat care să conțină doar:
a) adresa de mai sus;
b) codul de referință al prezentei proceduri de licitație (adică numărul invitației de participare sau numărul proiectului);
c) dacă este cazul, numărul lotului (loturilor) pentru care s-a licitat;
d) cuvintele „A nu se deschide înainte de sesiunea de deschidere a ofertelor” în limba dosarului de licitație.
e) numele ofertantului.
Ofertele tehnice și financiare trebuie plasate împreună într-un plic sigilat. Plicul trebuie apoi plasat într-un alt plic/colet sigilat, cu excepția cazului în care volumul acestora necesită o depunere separată pentru fiecare lot.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK