Achiziţie publică
21476016
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate privind ”Construcția parcajului adiacent drumului de ocolire a s.Giurgiulești”
1
Perioada de actualizare
de la 15.09.2025 14:18
până la 25.09.2025 11:00
până la 25.09.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.09.2025 11:00
până la 06.10.2025 10:00
până la 06.10.2025 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
385 250 MDL
Perioada clarificărilor:
15 sept 2025, 14:18 - 25 sept 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 sept 2025, 11:00 - 6 oct 2025, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 sept 2025, 14:01
Data ultimilor modificări
15 sept 2025, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
385 250 MDL
Achizitii.md ID
21476016
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
20 oct 2025 14:16 - 1 mai 2026 14:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate privind ”Construcția parcajului adiacent drumului de ocolire a s.Giurgiulești”
CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare fezabilitate parcaj giurgiulești.pdf
anunț de participare fezabilitate parcaj giurgiulești.pdf
Documentele la ofertă
-
15.09.25 14:18
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SC "Transproiectconsult" SRL
Preţul ofertei:
439 362,20 MDL
Statut:
Învingător
În baza deciziei grupului de lucru al S.A. „Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1757934129826 din 13.10.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1757934129826 din 06.10.2025, în vederea achiziționării Serviciilor de elaborare a studiului de fezabilitate privind ”Construcția parcajului adiacent drumului de ocolire a s.Giurgiulești”, vă comunicăm următoarele:
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic SC ,,Transproiectconsult" SRL a propus prețul de 439 362,20 (patru sute treizeci și nouă mii trei sute șaizeci și doi lei, 20 bani) lei fără TVA și 527 234,64 (cinci sute douăzeci și șapte mii două sute treizeci și patru lei, 64 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
22.10.25 14:57
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. „Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1757934129826 din 13.10.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1757934129826 din 06.10.2025, în vederea achiziționării Serviciilor de elaborare a studiului de fezabilitate privind ”Construcția parcajului adiacent drumului de ocolire a s.Giurgiulești”, vă comunicăm următoarele:
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic SC ,,Transproiectconsult" SRL a propus prețul de 439 362,20 (patru sute treizeci și nouă mii trei sute șaizeci și doi lei, 20 bani) lei fără TVA și 527 234,64 (cinci sute douăzeci și șapte mii două sute treizeci și patru lei, 64 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3. duae transproiectconsult.semnat.pdf
3. duae transproiectconsult.semnat.pdf
ID: 010f4f0b-2000-4952-a26b-d3d10ea87d2b
Ilustrare
MSIGN
Data încărcării:
3.10.25 14:26
Data deschiderii:
6.10.25 10:16
4. oferta financiara.semnat.pdf
4. oferta financiara.semnat.pdf
ID: 37a6cb2c-168e-4100-83ce-2c6fc8a9c979
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
3.10.25 14:26
Data deschiderii:
6.10.25 10:16
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
3.10.25 14:26
Data deschiderii:
6.10.25 10:16
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
3.10.25 14:26
Data deschiderii:
6.10.25 10:16
Ilustrare
MSIGN
Data încărcării:
3.10.25 14:26
Data deschiderii:
6.10.25 10:16
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK