1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2025 14:06
până la 15.09.2025 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2025 16:30
până la 18.09.2025 16:30
3
Licitaţie
19.09.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2025, 14:06 - 15 sept 2025, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 sept 2025, 16:30 - 18 sept 2025, 16:30
Începutul licitației: 19 sept 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese și accesorii pentru imprimante de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grosu Aliona
Telefonul de contact
067755234
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2025, 14:01
Data ultimilor modificări
12 sept 2025, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
11 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
110 MDL
Achizitii.md ID
21475214
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
23 sept 2025 14:04 - 30 dec 2025 14:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese și accesorii pentru imprimante de birou CPV: 30124000-4 - Piese şi accesorii pentru maşini de birou
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard piese pentru imprimante de birou.docx
Documentele la ofertă
-
12.09.25 14:06
an_2_870_md (9) (1) (2).docx
Documentele la ofertă
-
12.09.25 14:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 9 287,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare a examinării ofertei operatorului economic, s-a stabilit că ofertantul întrunește cerințele de calificare, oferta tehnică corespunde specificațiilor solicitate, iar oferta financiară se încadrează în valoarea estimată, astfel a fost desemnată câștigătoare a procedurii de achiziții în cauză.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări