1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2025 10:51
până la 17.09.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.09.2025 12:00
până la 22.09.2025 17:00
3
Licitaţie
de la 23.09.2025 15:00
până la 23.09.2025 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 350 200 EUR
Perioada clarificărilor: 12 sept 2025, 10:51 - 17 sept 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 sept 2025, 12:00 - 22 sept 2025, 17:00
Începutul licitației: 23 sept 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 1: Pungi CPP pentru Pâine si Franzele
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2025, 10:45
Data ultimilor modificări
12 sept 2025, 20:09
Valoarea estimată (fără TVA)
350 200 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 502 EUR
Achizitii.md ID
21474993
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
29 sept 2025 10:49 - 30 oct 2026 10:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 1: Pungi CPP pentru Pâine si Franzele CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare. pungi pentru produse de panificatie.signed.pdf anunt de participare. pungi pentru produse de panificatie.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
12.09.25 10:51
formular oferta. pungi pt produse de panificatie.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
12.09.25 10:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Canpas Cop

Preţul ofertei: 334 500 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC Salastar

Preţul ofertei: 335 000 EUR
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 362 511 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Artema Plast SRL

Preţul ofertei: 391 956,50 EUR
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 1: Pungi CPP pentru Pâine si Franzele
Data:
12 sept 2025, 20:09
Subiectul întrebării:
Termenul de depunere a ofertelor
Întrebare:
Licitatia data are o suma estimativa de circa 14 800 000 lei. A fost publicata in data de 12.09.2029. Termenul de depunere a ofertelor 10 zile dupa publicare este foarte restrans pentru asa o valoare. Solicitam sa extindeti termenul de depunere a ofertelor pana la data de 01.10.2025. Conform Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice art.29 alin.(6) "Anunțul de participare va fi publicat în termene care să ofere tuturor operatorilor economici interesaţi, fără nicio discriminare, posibilităţi reale de participare la procedurile de atribuire a contractului de achiziţii publice".
Răspuns (17 sept 2025, 11:03):
C.P.C. „FRANZELUȚA” S.A. informează operatorii economici că, fiind societate pe acțiuni cu capital majoritar de stat, desfășoară procedurile de achiziții în conformitate cu Regulamentul intern aprobat de Consiliul Societății, nefiind sub incidența Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Potrivit pct. 43–44 din acelasi Regulament, pentru achizițiile efectuate prin procedura „cererea publică a ofertelor de prețuri”, termenul-limită de depunere a ofertelor este de minimum 10 zile calendaristice de la data publicării anunțului. Acest termen este stabilit pentru a permite ofertanților elaborarea ofertei și prezentarea documentelor solicitate.Astfel, termenul de 10 zile este aplicabil în mod egal tuturor operatorilor economici, fără a crea situații de discriminare sau tratament preferențial, respectând principiile nediscriminării și tratamentului egal prevăzute de legislația în vigoare. Considerăm că termenul stabilit este rezonabil și suficient pentru elaborarea ofertelor, având în vedere că documentația de atribuire este disponibilă imediat online. În consecință, vă aducem la cunoștință că, solicitarea de extindere a termenului de depunere a ofertelor nu poate fi acceptată.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări