1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2025 14:27
până la 20.09.2025 16:55
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2025 16:55
până la 02.10.2025 16:55
3
Licitaţie
de la 03.10.2025 15:37
până la 03.10.2025 15:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 84 812,51 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2025, 14:27 - 20 sept 2025, 16:55
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2025, 16:55 - 2 oct 2025, 16:55
Începutul licitației: 3 oct 2025, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hirtie pentru copiator ,imprimantă (format A4 (500 foi) strălucire168% densitatea-80 gr/m2luminozitatea-112%în ISOD65/10grade,MD/70mN CD150mN
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Carolina Crăciun-Cristal
Telefonul de contact
022-44-43-07
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2025, 10:10
Data ultimilor modificări
16 sept 2025, 14:11
Valoarea estimată (fără TVA)
84 812,51 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
848,13 MDL
Achizitii.md ID
21474963
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
15 oct 2025 03:00 - 30 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hirtie pentru copiator ,imprimantă (format A4 (500 foi) strălucire168% densitatea-80 gr/m2luminozitatea-112%în ISOD65/10grade,MD/70mN CD150mN CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1557.0
Unități de măsură: Ambalaj
2)
Denumirea
Hirtie A4 cite 250 foi 160gr. colorată (oranj,verde,albastru,rosiu,galben) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Ambalaj
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 83 675,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 88 919,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări