Achiziţie publică
21474568
Sfeclă roşie
1
Perioada de actualizare
de la 11.09.2025 14:30
până la 16.09.2025 15:00
până la 16.09.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2025 15:00
până la 19.09.2025 15:00
până la 19.09.2025 15:00
3
Licitaţie
22.09.2025 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
54 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 sept 2025, 14:30 - 16 sept 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 sept 2025, 15:00 - 19 sept 2025, 15:00
Începutul licitației:
22 sept 2025, 14:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.724/2024, HG nr.115/2013, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 și HG nr.929/2009.
Ambalaj: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada septembrie – 19 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada septembrie – 19 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 sept 2025, 14:20
Data ultimilor modificări
11 sept 2025, 14:30
Valoarea estimată (fără TVA)
54 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
216 MDL
Achizitii.md ID
21474568
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Durata contractului
3 oct 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
11.09.25 14:30
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
11.09.25 14:30
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Sija-Prim SRL
Preţul ofertei:
45 360 MDL
Statut:
Învingător
La loturile „Varză albă”, „Sfeclă roşie”, „Usturoi”, „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic menționat la loturile date, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
02.10.25 11:13
Motivul: La loturile „Varză albă”, „Sfeclă roşie”, „Usturoi”, „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic menționat la loturile date, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
siguranta alimentelor.semnat.pdf
siguranta alimentelor.semnat.pdf
ID: 0d111510-dd47-4a0f-a0b8-127b56e14d12
Oferta câștigătoare
2.10.25 11:13
cert fisc 23.09.25.semnat.pdf
cert fisc 23.09.25.semnat.pdf
ID: 1eda7d6d-0e83-40b8-8244-b4fea112b4be
Oferta câștigătoare
2.10.25 11:13
160 decizia de atribuire a contractului legume 29.09.2025.pdf
160 decizia de atribuire a contractului legume 29.09.2025.pdf
ID: 2cad1c87-4f66-4755-ba07-67983fe4b09c
Raport de evaluare
2.10.25 11:13
autorizatie transp. 2025.semnat.pdf
autorizatie transp. 2025.semnat.pdf
ID: 420d84c5-b823-4712-9cb7-22679e5096f5
Oferta câștigătoare
2.10.25 11:13
Oferta câștigătoare
2.10.25 11:13
extras din registrul de stat al persoanelor juridice (1).semnat.pdf
extras din registrul de stat al persoanelor juridice (1).semnat.pdf
ID: 8ffb4a85-232e-4bb3-81f8-771f294b1dd9
Oferta câștigătoare
2.10.25 11:13
clarificari sija prim 22.09.2025.signed.pdf
clarificari sija prim 22.09.2025.signed.pdf
ID: 9bb14e72-6b27-47bd-9d6f-a66b321249ee
Reclamații și decizii
2.10.25 11:13
Oferta câștigătoare
2.10.25 11:13
Oferta câștigătoare
2.10.25 11:13
Oferta câștigătoare
2.10.25 11:13
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
18.09.25 17:48
Data deschiderii:
21.09.25 15:46
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
18.09.25 17:48
Data deschiderii:
21.09.25 15:46
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
18.09.25 17:47
Data deschiderii:
21.09.25 15:46
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
18.09.25 17:48
Data deschiderii:
21.09.25 15:46
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
18.09.25 17:47
Data deschiderii:
21.09.25 15:46
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
18.09.25 17:49
Data deschiderii:
21.09.25 15:47
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK