Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
11.09.2025 12:39
până la 16.09.2025 13:00
până la 16.09.2025 13:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
16.09.2025 13:00
până la 25.09.2025 11:00
până la 25.09.2025 11:00
3
Licitaţie
26.09.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
741 041 MDL
Perioada clarificărilor:
11 sept 2025, 12:39 - 16 sept 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 sept 2025, 13:00 - 25 sept 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Procurarea materialelor de construcție (beton, pietriș, plasă)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 sept 2025, 12:39
Data ultimilor modificări
12 sept 2025, 16:17
Achizitii.md ID
21474452
MTender ID
CPV
44110000-4 - Materiale de construcţii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Beton preparat cu prundiș concasat marca C20/25 (inclusiv servicii de transport)
Buget: 510416.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Piatră spartă de calcar (inclusiv srvicii de transport)
Buget: 90000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Plasă metalică (inclusiv servicii de transport)
Buget: 140625.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentație standard.signed.pdf
documentație standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
11.09.25 12:39
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (3).signed.pdf
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
11.09.25 12:39
Data:
12 sept 2025, 16:17
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
va rugam sa revizuiti documentatia solicitata de D-voastra, in special p. 11 si p.12 din anuntul de participare.Conform art.35 al legii nr. 131, la proceduri cu procurarea materialelor nu se solicita acte privind dotari cu utilaje si personal de specialitate
Răspuns (12 sept 2025, 17:00):
Conform Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii aprobat prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 115 din 15.09.2021, pct.19. În dependență de specificul achiziției și procedura aleasă, autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare cât și documentele suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici, astfel autoritatea contraactantă este în drept să solicite documentația necesară penteru asigurarea bunei îndepliniri a contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK