1
Perioada de actualizare
de la 10.09.2025 16:55
până la 17.09.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.09.2025 16:00
până la 23.09.2025 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 955 448 MDL
Perioada clarificărilor: 10 sept 2025, 16:55 - 17 sept 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 sept 2025, 16:00 - 23 sept 2025, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrărilor de reparație curente a unor sectoare de drum din s.Palanca r-ul. Ștefan Vodă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4227, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Palanca (r-l Ştefan Vodă), A. Ghidirim 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Babin Andrei
Telefonul de contact
060541984
Datele achizitiei
Data publicării
10 sept 2025, 16:53
Data ultimilor modificări
10 sept 2025, 16:55
Valoarea estimată (fără TVA)
955 448 MDL
Achizitii.md ID
21474142
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4227, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Palanca (r-l Ştefan Vodă), A. Ghidirim 12
Durata contractului
29 sept 2025 16:55 - 30 dec 2025 16:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrărilor de reparație curente a unor sectoare de drum din s.Palanca r-ul. Ștefan Vodă CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini 2.pdf caiet de sarcini 2.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.25 16:55
d s cop.docx
Documentele la ofertă
-
10.09.25 16:55
duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.09.25 16:55
caiet de sarcini 1.pdf caiet de sarcini 1.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.25 16:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 871 561 MDL
Statut: Învingător
Motivul: CONFORM CERINTELOR
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BUILDTRADE

Preţul ofertei: 910 104,72 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări