1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2025 17:41
până la 15.09.2025 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2025 12:30
până la 18.09.2025 17:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
19.09.2025 13:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 392 616,66 MDL
Perioada clarificărilor: 9 sept 2025, 17:41 - 15 sept 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 sept 2025, 12:30 - 18 sept 2025, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Tehnică de birou și periferice

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2070, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Ialoveni, 100
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Ciumac
Telefonul de contact
079815178
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2025, 17:41
Data ultimilor modificări
11 sept 2025, 16:18
Achizitii.md ID
21473764
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Laptop
Buget: 15375.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Laptop
Buget: 65000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - UPS
Buget: 8333.33 MDL
Activ
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
9.09.25 17:41
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
9.09.25 17:41
anunț de participare (2).semnat.pdf anunț de participare (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.25 16:12
Imprimantă
Data:
11 sept 2025, 16:18
Subiectul întrebării:
pret
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa concretizați daca corect ati indicat suma bugetata de 25 833,33 lei pentru 5 multifuncționale format A4/A3?
Răspuns (15 sept 2025, 09:17):
BUnă ziua! Prețul este indicat corect.
Data:
15 sept 2025, 09:41
Subiectul întrebării:
Lot 6
Întrebare:
Bună ziua Prețul de 5166.66 lei pentru un echipament A3 cu o viteză de 28 ppm este imposibil. Solicităm respectuos să reexaminați bugetul alocat pentru a permite accesul la mai mulți distribuitori de echipamente
Răspuns (15 sept 2025, 11:58):
Bună ziua! Autoritatea contractantă a calculat valoarea estimată în strictă conformitate cu prevederile art. 4 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015. Pornind de la prevederile aceleiași legi, dezacordul unui sau mai multor participanți la procedură cu valoarea estimată nu constituie temei de a reexamina această valoarea în timpul desfășurării procedurii de achiziție. Mai mult decât atât, participantul la licitație este în drept să propună oferta sa așa cum o consideră necesar, aceasta urmând a fi examinată în cadrul grupului de lucru, la data evaluării ofertelor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.