1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2025 16:19
până la 19.09.2025 16:30
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 19.09.2025 16:30
până la 30.09.2025 16:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 3 196 763 MDL
Perioada clarificărilor: 9 sept 2025, 16:19 - 19 sept 2025, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2025, 16:30 - 30 sept 2025, 16:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reparație la acoperiș, bloc Clinica Pdiatri și Bloc Chirurgie IMSP Institutul Mamei si Copilului, str. Burebista 93

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2025, 16:19
Data ultimilor modificări
12 sept 2025, 9:01
Achizitii.md ID
21473756
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
1 duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
9.09.25 16:19
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
9.09.25 16:19
caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
-
9.09.25 16:19
Lucrări de reparație la acoperiș, bloc Clinica Pdiatri și Bloc Chirurgie IMSP Institutul Mamei si Copilului, str. Burebista 93
Data:
11 sept 2025, 09:53
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Vă rugăm respectuos să publicați forma desfășurată a Caietului de sarcini, conform prevederilor Legii nr. 131/2015 și Ordinului MF nr. 69/2021.
Răspuns (12 sept 2025, 09:02):
Documentul a fost încărcat.
Data:
13 sept 2025, 13:18
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In pct.2 al anuntului de participare Autoritatea Contractanta a solicitat demonstrarea experiente in domeniul prin prezentarea contractelor executate in ultimul an de activitate, valoarea cumulativa a carora sa fie mai mare sau egala cu valoarea ofertei .Consideram ca prin limitarea respectiva se incalca principiile prevazute de legea Achizitii Publice .Prin urmare Solicitam majorarea perioadei pentru care urmeaza a fi prezentate contractele de la 1 an la trei ani,multumesc anticipat.
Răspuns (15 sept 2025, 08:17):
Conform documentației standard aprobate prin ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări: 40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). În acest context, vă informăm că cerințele anunțului de participare sunt solicitate în strictă conformitate cu legislația în vigoare.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.