Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21473607
1
Perioada de actualizare
de la
09.09.2025 13:39
până la 15.09.2025 15:00
până la 15.09.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
15.09.2025 15:00
până la 19.09.2025 08:30
până la 19.09.2025 08:30
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
22.09.2025 09:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
672 584 MDL
Perioada clarificărilor:
9 sept 2025, 13:39 - 15 sept 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 sept 2025, 15:00 - 19 sept 2025, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Conform Anunțului de participare și anexelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2025, 13:39
Data ultimilor modificări
9 sept 2025, 14:17
Achizitii.md ID
21473607
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Echipamente de proiecție Gimnaziul Viorel Găină
Buget: 37500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - Imprimantă multifuncțională A3 Grădinița 161 și Contabilitatea centralizată
Buget: 25000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - Imprimantă multifuncțională Școala primară nr. 19
Buget: 10000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 17 - Imprimantă multifuncțională Școala primară nr. 82
Buget: 10000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 18 - Imprimantă multifuncțională Școala primară nr. 95
Buget: 10000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
9 sept 2025, 14:17
Subiectul întrebării:
Solicitare prelungire termen de livrare
Întrebare:
Vă scriem pentru a solicita o revizuire a termenilor de livrare și valabilitate a ofertelor menționate în documentele transmise.
Am observat că termenul de livrare este de doar 30 de zile, în timp ce perioada de analiză a ofertelor este de 90 de zile. Considerăm că un termen de livrare atât de scurt poate avantaja un număr limitat de ofertanți care au stocuri locale, restricționând participarea altor potențiali parteneri.
Pentru a asigura o concurență echitabilă și a oferi o șansă tuturor celor interesați, vă rugăm să luați în considerare extinderea termenului de livrare la minimum 60 de zile. De asemenea, propunem ca perioada de evaluare să fie similară, pentru a crea un echilibru corect și eficient pentru ambele părți.
Vă mulțumim pentru înțelegere și suntem convinși că această ajustare va contribui la un proces de selecție mai transparent și mai benefic pentru toți.
Răspuns (9 sept 2025, 14:38):
Din păcate, termenul de livrare menționat în documentație nu poate fi modificat, fiind stabilit în funcție de cerințele instituțiilor și momente organizatorice.
Menționăm, de asemenea, că perioada de valabilitate a ofertelor a fost formulată cu rezervă tocmai pentru a respecta principiile concurenței și pentru a preveni eventuale contestații.
Vă mulțumim pentru înțelegere
Data:
15 sept 2025, 11:42
Subiectul întrebării:
anexa nr 9 lot 10
Întrebare:
solicităm respectuos de a fi permisă participarea imprimantelor laser, nu doar inkjet, cu stabilirea unei rezoluții de imprimare de min 1200*1200 și de scanare de 600*600, păstrând în continuare condiția de reîncărcare
Răspuns (15 sept 2025, 11:48):
Cerințele date au fost solicitate de către Directorii instituțiilor și cu părere de rău nu putem modifica.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK