Achiziţie publică
21473571
Pasta de dinți pentru adulți
1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2025 12:02
până la 14.09.2025 12:30
până la 14.09.2025 12:30
au rămas 6 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 14.09.2025 12:30
până la 17.09.2025 12:30
până la 17.09.2025 12:30
3
Licitaţie
18.09.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
100 000 MDL
Perioada clarificărilor:
9 sept 2025, 12:02 - 14 sept 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 sept 2025, 12:30 - 17 sept 2025, 12:30
Începutul licitației:
18 sept 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Pastă de dinți destinată igienei orale zilnice pentru adulți.
Descriere tehnică și cerințe minime:
Ambalaj: tub din material plastic sau metal, prevăzut cu capac care se închide bine și previne scurgerile;
Conținut de fluor: 900 – 1500 ppm/ 0,09% - 0,15%, pentru prevenirea cariilor dentare;
Textura: uniformă, omogenă, fără particule dure sau impurități;
Termen de valabilitate la momentul livrării: minimum 18 luni;
Unitate de măsură: 125 ml per tub.
Produsul trebuie să fie conform normelor de igienă și siguranță aplicabile pentru produse cosmetice și să fie legal comercializat în Republica Moldova / Uniunea Europeană, după cum urmează, HG nr. 1207/2016, cu privire la aprobarea Regulamentului sanitar privind produsele cosmetic și Regulamentului (CE) nr. 1223/2009 al Parlamentului European și al Consiliului, care este cadrul legal principal pentru toate produsele cosmetice comercializate în Uniunea Europeană, asigurând utilizarea pastei de dinți zilnic.
La livrare furnizorul prezintă act administrative - Notificarea produsului (strict pentru mostra propusă), eliberată de către ANSP și alte documente confirmative care atestă calitatea bunului material (raport de încercări privind siguranța produsului, cu indicarea substanței active / certificat de calitate de la producător).
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostre în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Ambalarea se efectuează conform HG nr.1068 din 20.10.2000 cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la recepționarea mărfurilor conform cantității și calității în RM.
Livrarea bunurilor materiale se va efectua cu transportul furnizorului la Centrul echipament al Armatei Naționale, pe str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău, de luni până joi, între orele 09:00 – 15:00, cu obligația de a înștiința autoritatea contractantă (la nr. tel. 022-25-20-92 / 022-25-21-49), cu minimum o zi înainte de livrare.
Termen de livrare: până la 17.11.2025 – 5000 tub. x 125 ml per tub.
Descriere tehnică și cerințe minime:
Ambalaj: tub din material plastic sau metal, prevăzut cu capac care se închide bine și previne scurgerile;
Conținut de fluor: 900 – 1500 ppm/ 0,09% - 0,15%, pentru prevenirea cariilor dentare;
Textura: uniformă, omogenă, fără particule dure sau impurități;
Termen de valabilitate la momentul livrării: minimum 18 luni;
Unitate de măsură: 125 ml per tub.
Produsul trebuie să fie conform normelor de igienă și siguranță aplicabile pentru produse cosmetice și să fie legal comercializat în Republica Moldova / Uniunea Europeană, după cum urmează, HG nr. 1207/2016, cu privire la aprobarea Regulamentului sanitar privind produsele cosmetic și Regulamentului (CE) nr. 1223/2009 al Parlamentului European și al Consiliului, care este cadrul legal principal pentru toate produsele cosmetice comercializate în Uniunea Europeană, asigurând utilizarea pastei de dinți zilnic.
La livrare furnizorul prezintă act administrative - Notificarea produsului (strict pentru mostra propusă), eliberată de către ANSP și alte documente confirmative care atestă calitatea bunului material (raport de încercări privind siguranța produsului, cu indicarea substanței active / certificat de calitate de la producător).
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostre în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Ambalarea se efectuează conform HG nr.1068 din 20.10.2000 cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la recepționarea mărfurilor conform cantității și calității în RM.
Livrarea bunurilor materiale se va efectua cu transportul furnizorului la Centrul echipament al Armatei Naționale, pe str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău, de luni până joi, între orele 09:00 – 15:00, cu obligația de a înștiința autoritatea contractantă (la nr. tel. 022-25-20-92 / 022-25-21-49), cu minimum o zi înainte de livrare.
Termen de livrare: până la 17.11.2025 – 5000 tub. x 125 ml per tub.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2025, 11:51
Data ultimilor modificări
13 sept 2025, 9:48
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
400 MDL
Achizitii.md ID
21473571
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
29 sept 2025 11:58 - 31 dec 2025 12:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare.signed.pdf
Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
9.09.25 12:02
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
9.09.25 12:02
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK