1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2025 16:47
până la 29.09.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.09.2025 09:00
până la 03.10.2025 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 480 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2025, 16:47 - 29 sept 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 sept 2025, 9:00 - 3 oct 2025, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

,, Autocompactor Nou( Autogunoieră) Anul producerii 2025 Producător –UE s-au Turcia ,,

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Md 6421, MOLDOVA, Nisporeni, s.Cioreşti, Cioresti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marfa Fetcu
Telefonul de contact
060221827
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2025, 16:47
Data ultimilor modificări
24 sept 2025, 16:38
Achizitii.md ID
21473333
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
docum.standart.docx
Documentele la ofertă
DS
8.09.25 16:47
duae nou.docx
Documentele la ofertă
DUAE
8.09.25 16:47
anunt modificat.pdf anunt modificat.pdf
tenderNotice
Invitatie de participare
24.09.25 16:38
Data:
12 sept 2025, 10:21
Subiectul întrebării:
termin livrari
Întrebare:
Echipament compact de compactare cu încărcare din spate. Podea: ST-52, 6 mm Stimați organizatori ai licitației, echipamentele cu o astfel de grosime a podelei (6 mm) sunt fabricate în toate fabricile strict la comandă, din acest motiv termenul de livrare de 30 de zile nu corespunde realității. (vă rugăm să prelungiți termenul de livrare la 45-60 de zile) În cazul refuzului dumneavoastră, vom concluziona că reprezentanții comisiei de licitație au convenit în prealabil cu compania Denumirea completă: Societatea cu Răspundere Limitată „PROTRACK”. Denumirea prescurtată: „PROTRACK” S.R.L. Forma juridică de organizare: Societate cu răspundere limitată. Numărul de identificare de stat și codul fiscal (IDNO): 1023600068594 Data înregistrării de stat: 20.12.2023 Sediul: MD-4839, str. A. Mateevici 99/A, s. Stăuceni, mun. Chișinău, Republica Moldova. care a primit parametrii tehnici înainte de publicarea oficială a licitației , ceea ce constituie o încălcare gravă a legii
Răspuns (12 sept 2025, 14:00):
Specificațiile tehnice incluse în documentația de achiziție au fost elaborate în strictă conformitate cu art.37 din legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.Conform solicitării se admite prelungirea termenului de livrare pînă la 45 de zile.
Data:
16 sept 2025, 17:43
Subiectul întrebării:
Descrierea tehnică
Întrebare:
1. In cadrul Anexei 2 din cadrul documentatiei de atribuire, la punctul nr.8, descriere tehnica: Cerinta: Înălțime 2200 mm – 2500 mm Solicitare de modificare: Înălțime inainte autosasiu 2200 mm – 2500 mm Înălțime sasiu + suprastructura 2200 mm – 2900 mm Motiv: Vehiculul propus are in configuratia de baza o inaltime de 2300 mm, incadrandu-se astfel in intervalul solicitat. Dupa montarea suprastructurii, inaltimea totala ajunge la aproximativ 2850 mm, depasirea limitei fiind o consecinta fireasca a instalarii suprastructurii si neafectand functionarea in conditii de siguranta sau conformitatea vehiculului cu standardele de piata. In acest context, va rugam sa acceptati si varianta propusa de noi, respectiv vehiculul cu inaltime de 2300 mm fara suprastructura si aproximativ 2850 mm dupa instalarea acesteia.
Răspuns (17 sept 2025, 14:25):
Achizitia este suspendată de ANSC
Data:
16 sept 2025, 17:44
Subiectul întrebării:
Descriere tehnica
Întrebare:
2. In cadrul Anexei 2 din cadrul documentatiei de atribuire, la punctul nr.8, descriere tehnica: Cerinta: Ecartament față 1800 mm – 1900 mm Solicitare de modificare: Ecartament față 1700 mm – 1900 mm Motiv: Va rugam sa ne confirmati daca este acceptabila si varianta propusa de noi, respectiv un ecartament fata de 1730 mm. Mentionam ca aceasta valoare reprezinta configuratia standard a producatorului pentru acest tip de autogunoiera si se incadreaza in omologarile europene in vigoare. Diferenta fata de intervalul de 1800–1900 mm mentionat in documentatie nu afecteaza in niciun fel siguranta, stabilitatea sau performantele vehiculului in exploatarea curenta. In acest context, va rugam respectuos sa acceptati si aceasta varianta, care asigura indeplinirea tuturor cerintelor functionale si operationale.
Răspuns (17 sept 2025, 14:26):
Achizitia este suspendată de ANSC
Data:
16 sept 2025, 17:44
Subiectul întrebării:
Descriere tehnică
Întrebare:
3. In cadrul Anexei 2 din cadrul documentatiei de atribuire, la punctul nr.8, descriere tehnica: Cerinta: Masa maximă tehnic admisă pe puntea față 3400 kg Solicitare de modificare: Masa maximă tehnic admisă pe puntea față 3000 kg Motiv: Solicităm respectuos autorității contractante confirmarea acceptării variantei propuse de noi, respectiv o masă maximă tehnic admisă pe puntea față de 3000 kg. Această valoare se încadrează în limitele constructive și legale aplicabile pentru autovehiculele din această clasă și garantează exploatarea în condiții normale, fără a afecta performanțele operaționale.
Răspuns (17 sept 2025, 14:26):
Achizitia este suspendată de ANSC
Data:
16 sept 2025, 17:45
Subiectul întrebării:
Descriere tehnică
Întrebare:
4. In cadrul Anexei 2 din cadrul documentatiei de atribuire, la punctul nr.8, descriere tehnica: Cerinta: Masa maximă tehnic admisă pe puntea spate 6600 kg Solicitare de modificare: Masa maximă tehnic admisă pe puntea spate 6000 kg Motiv: Solicităm respectuos autorității contractante confirmarea acceptării variantei propuse de noi, respectiv o masă maximă tehnic admisă pe puntea spate de 6000 kg. Această valoare se încadrează în limitele constructive și legale aplicabile pentru autovehiculele din această clasă și garantează exploatarea în condiții normale, fără a afecta performanțele operaționale.
Răspuns (17 sept 2025, 14:28):
Achizitia este suspendată de ANSC
Data:
16 sept 2025, 17:45
Subiectul întrebării:
Descriere tehnică
Întrebare:
5. In cadrul Anexei 2 din cadrul documentatiei de atribuire, la punctul nr.8, descriere tehnica: Cerinta: Masa maximă tehnic admisă în sarcină 9500 kg Solicitare de modificare: Masa maximă tehnic admisă în sarcină 8500 kg Motiv: Solicităm respectuos autorității contractante confirmarea acceptării variantei propuse de noi, respectiv o masă maximă tehnic admisă în sarcină de 8500 kg. Această valoare se încadrează în limitele constructive și legale aplicabile pentru autovehiculele din această clasă și garantează exploatarea în condiții normale, fără a afecta performanțele operaționale.
Răspuns (17 sept 2025, 14:28):
Achizitia este suspendată de ANSC
Data:
16 sept 2025, 17:46
Subiectul întrebării:
Descriere tehnică
Întrebare:
6. In cadrul Anexei 2 din cadrul documentatiei de atribuire, la punctul nr.8, descriere tehnica: Cerinta: Sarcina proprie 3000 kg – 3600 kg Solicitare de modificare: Sarcina proprie autosasiu 3045 kg Motiv: Solicităm respectuos autorității contractante confirmarea acceptării valorii propuse pentru sarcina proprie, respectiv 3045 kg fără suprastructură. Această valoare se încadrează în intervalul solicitat de 3000–3600 kg și respectă integral cerințele prevăzute în documentația de atribuire. Totodată, menționăm că includerea unei suprastructuri de capacitate 7 mc în această masă proprie nu este fezabilă din punct de vedere constructiv, motiv pentru care apreciem că cerința trebuie raportată exclusiv la șasiul fără suprastructură.
Răspuns (17 sept 2025, 14:28):
Achizitia este suspendată de ANSC
Data:
16 sept 2025, 17:46
Subiectul întrebării:
Descriere tehnică
Întrebare:
7. In cadrul Anexei 2 din cadrul documentatiei de atribuire, la punctul nr.8, descriere tehnica: Cerinta: Lumini de marsaer (LED) Solicitare de modificare: Lumini de marsaer cu led sau bec Motiv: Solicităm respectuos autorității contractante confirmarea acceptării variantei propuse de noi, respectiv dotarea autovehiculului cu lămpi de marșarier cu bec, în locul celor cu LED. Menționăm că, având în vedere mediul de operare specific autogunoierelor (expunere frecventă la praf, umezeală, șocuri mecanice și vibrații), utilizarea lămpilor LED nu este fezabilă, acestea fiind mult mai sensibile și cu o durată de viață redusă în astfel de condiții. În schimb, lămpile cu bec asigură fiabilitate crescută, rezistență mai bună la condițiile de exploatare și întreținere facilă, garantând totodată îndeplinirea cerințelor de siguranță și vizibilitate.
Răspuns (17 sept 2025, 14:29):
Achizitia este suspendată de ANSC
Data:
16 sept 2025, 17:49
Subiectul întrebării:
Senzori de parcare spate
Întrebare:
8. In cadrul Anexei 2 din cadrul documentatiei de atribuire, la punctul nr.8, descriere tehnica: Cerinta: Senzori de parcare spate Motiv: Solicităm respectuos autorității contractante confirmarea acceptării eliminării senzorilor de parcare spate pentru acest tip de autovehicul. Menționăm că, în cazul autogunoierelor, partea din spate este utilizată pentru încărcarea deșeurilor, fiind dotată cu sistemul de compactare și ridicare a pubelelor, ceea ce face imposibilă instalarea și utilizarea eficientă a senzorilor de parcare. În acest context, păstrarea acestei cerințe nu este fezabilă din punct de vedere tehnic și nu aduce beneficii funcționale, motiv pentru care solicităm renunțarea la obligativitatea echipării cu astfel de senzori.
Răspuns (17 sept 2025, 14:29):
Achizitia este suspendată de ANSC
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.