1
Perioada de actualizare
de la 05.09.2025 10:23
până la 19.09.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.09.2025 11:00
până la 25.09.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 487 500 MDL
Perioada clarificărilor: 5 sept 2025, 10:23 - 19 sept 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2025, 11:00 - 25 sept 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Garnitura plata din carton cu dimensiunea de 1000x1200 mm, utilizate pentru ambalarea produselor din sticla in paleti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Transnistria nr.20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Fedora Palamari
Telefonul de contact
067612285
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
30 sept 2025, 17:27
Valoarea estimată (fără TVA)
487 500 MDL
Achizitii.md ID
21472599
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Transnistria nr.20
Durata contractului
29 sept 2025 10:22 - 31 dec 2025 09:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Garnitura plata din carton cu dimensiunea de 1000x1200 mm, utilizate pentru ambalarea produselor din sticla in paleti CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate
Cantitatea: 50000.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202509051017_anexa nr.2.pdf
Ilustrare
-
5.09.25 10:23
202509051016_Invitatia de participare.pdf
tenderNotice
-
5.09.25 10:23
202509051017_Documentatia de atribuire.docx
Documentele la ofertă
-
5.09.25 10:23
202509051017_anexa nr.1.pdf
Specificaţie tehnică
-
5.09.25 10:23
Комиссия
Prenume
Luchin Aureliu
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1002600008924
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rondocarton

Preţul ofertei: 20 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Nu sunt prezentate actele de calificare solicitate in invitatia de participare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

HORN SRL

Preţul ofertei: 358 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Nu sunt prezentate actele de calificare solicitate in invitatia de participare, mostra prezentata nu corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Cargo Trade Group

Preţul ofertei: 451 133,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Mostra prezentata nu corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 622 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Nu sunt prezentate actele de calificare solicitate in invitatia de participare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări